loading...
سولاکان
سولاکان -ابوالمومن

YFBVo

سیدخلیل مرتضوی بازدید : 218 جمعه 03 آبان 1392 نظرات (0)


پارک ملی کوه های بزرگ اسموکی
این پارک بزرگ، در دو ایالت تنسی و کارولینای شمالی قرار دارد و پربازدیدکننده ترین پارک ملی آمریکا است. کوه های بزرگ اسموکی، گونه های مختلف گیاهی و جانوری در خود دارد و جزو میراث جهانی یونسکو نیز هست. این پارک بیش از 500 هزار آکر وسعت دارد که می توانید همه جای آن را زیر پا بگذارید.

 بهترین مکان های آمریکا,گردشگری آمریکا,جاهای دیدنی آمریکا

مجسمه آزادی
این نماد آزادی و دموکراسی در آمریکا در جزیره آزادی در فاصله نزدیکی از منهتن قرار دارد. بازدید از این مجسمه برای عموم آزاد است و می توانید با صعود از 377 پله به بالای مجسمه برسید و چشم انداز زیبایی از اطراف را مشاهده کنید. اگر به صعود از پلکان علاقه ای ندارید هم می توانید از موزه جزیره آزادی برای دوره مسایل تاریخی دیدن کنید.

  بهترین مکان های آمریکا,گردشگری آمریکا,جاهای دیدنی آمریکا

کوه راش‌مور
فقط در آمریکا می توانید ببینید که صورت های روسای جمهور خود را روی کوه حکاکی کنند.  در کوه راش‌مور می توانید حکاکی های صورت جورج واشنگتن، توماس جفرسون، تئودور روزلوت و آبراهام لینکلن را روی کوه ببینید. مناطق طبیعی بسیار زیبایی برای کشف و گشت در اطراف منطقه تپه های سیاه وجود دارند که باید حدود یک تا دو ساعت به سمت آنجا رانندگی کنید.

 بهترین مکان های آمریکا,گردشگری آمریکا,جاهای دیدنی آمریکا

 آبشار نیاگارا
آبشار نیاگارا از دو سمت آمریکا و کانادا قابل دسترسی است. اما سمت آمریکا بسیار زیباتر و باصفاتر است. حدود 750 هزار گالن آب در هر دقیقه از این آبشار سرازیر است و می توانید تا اندازه ای به آن نزدیک شوید که قدرت مه حاصل از ریزش آب را به خوبی احساس کنید. قایق هایی در آبشار قرار دارند که بازدیدکننده ها را به پایه آبشار می رسانند. همچنین می تواند تور تفریحی بادنوردی هم بروید.

 بهترین مکان های آمریکا,گردشگری آمریکا,جاهای دیدنی آمریکا

 بازار خیابانی ملی
بازار خیابانی ملی، شاید تنها محل تفریحی و جالب رایگان در سرتاسر آمریکا باشد. برای بازدید از این بازارچه به پرداخت ورودی نیاز ندارید. در اطراف این بازار نیز موزه های رایگان وجود دارند که می توانید برای استراحت از آنها دیدن کنید.

  بهترین مکان های آمریکا,گردشگری آمریکا,جاهای دیدنی آمریکا

چهارگوشه آمریکا
 در آمریکا منطقه ای کوچک به نام «چهارگوشه آمریکا» وجود دارد. این منطقه نمایش دهنده چهار منطقه آریزونا، کولورادو، نیومکزیکو و یوتاه است. تنها مکانی در آمریکا که می توانید از چهار طرف، چهار ایالت مختلف آمریکا را مشاهده کنید، اینجا است. این منطقه برای عکاسی بسیار جالب توجه است.

 بهترین مکان های آمریکا,گردشگری آمریکا,جاهای دیدنی آمریکا

 ردپای آزادی
در مرکز بوستون، ردپای آزادی حدود 4 کیلومتر ادامه دارد و از آجر ساخته شده است. این مسیر شما را به 16 سایت تاریخی بسیار زیبا هدایت می کند. از کشتی های قدیمی گرفته تا جاذبه های مدرنی همچون پارک بوستون کامان را می توانید در مسیر ردپای آزادی مشاهده کرد. تنها کاری که شما باید انجام دهید، دنبال کردن جاده آجرهای قرمز است.

  بهترین مکان های آمریکا,گردشگری آمریکا,جاهای دیدنی آمریکا

پل گلدن گیت
این یکی از نمادین ترین پل های آمریکا به شمار می رود و در سالگرد 75 سالگی خود بازدیدکننده های بی شماری داشت. این پل برج های بلندی دارد که بلندترین آنها حدود 230 متر ارتفاع دارد. این پل به رنگ نارنجی روشن است و بسیار زیبا دکور شده است. طول این پل حدود 2736 کیلومتر است و از بالای آن می توانید چشم انداز زیبای خلیج را تماشا  کنید. 

  بهترین مکان های آمریکا,گردشگری آمریکا,جاهای دیدنی آمریکا

کوه های آپالاچ
یکی از بلندترین مسیرهای پیاده روی در دنیا، در آمریکا و کوه های آپالاچ است. این مسیر حدود 3508 کیلومتر ادامه دارد و از 14 ایالت متفاوت عبور می کند. آسان ترین بخش های کوهنوردی در این مسیر، در ایالت های آریزونا و مریلند قرار دارند.

 

 بهترین مکان های آمریکا,گردشگری آمریکا,جاهای دیدنی آمریکا

گراند کانیون
پارک ملی گراند کانیون (دره وسیع) یکی از بزرگ ترین و مشهورترین جاذبه های آمریکا است.

   بهترین مکان های آمریکا,گردشگری آمریکا,جاهای دیدنی آمریکا

 

منبع:bartarinha.ir

سیدخلیل مرتضوی بازدید : 213 جمعه 03 آبان 1392 نظرات (0)

ملاقات با تاريخ در بلنداي کوهستان

از آنجا كه ايران در گذشته همواره مورد هجوم دشمنان قرار مي‌گرفته، شاهان دستور ساخت بناهايي عظيم و مستحكم را مي‌دادند تا بتوانند از خود، خانواده، حكومت و شهرشان دفاع كنند. برخي از اين بناها كاربرد نظامي داشته و بعضي براي امنيت كشاورزان و روستاييان بوده است، اما همه آنها تنها شاهدان جنگ‌ها و خونريزي‌هاي تاريخ به حساب مي‌آيند. در اين شماره از چمدان به ده قلعه ديدني ايران نگاهي داريم.

قلعه گردكوه يا گنبدان دژ

كهنسال‌ترين و پرصلابت‌ترين قلعه‌ كوهستاني ايران در 81 كيلومتري دامغان قرار دارد؛ قلعه‌اي كه با داشتن استحكام دفاعي، غيرقابل تسخير و در طول تاريخ بسيار پراهميت بوده است.

براساس افسانه‌ها اسفنديار مدتي به دستور گشتاسب در اين قلعه زنداني بوده است.

پس از آن‌كه قلعه الموت به وسيله سلجوقيان محاصره شد، حسن صباح كودكان و فرزندان خود را به گرد كوه فرستاد و 40‌سال آنجا زندگي ‌كرد.

 قلعه های معروف ايران,قلعه های ایران,

  قلعه‌سينگان

اينجا محل زندگي سران ايل زرزا با قدمتي 700 ساله است. قلعه سينگان از مهم‌ترين آثار تاريخي شمال غرب كشور به حساب مي‌آيد و روستاي سينگان شهرستان اشنويه ميزبان اين قلعه ‌است. اين قلعه هم‌اكنون براساس سنت ديرينه، شانزدهمين سرپرست ايل زرزا (محمدامين آقاي زرزا)‌ را همراه خانواده پرجمعيتش در خود جاي داده است. سينگان بر فراز تپه‌اي قرار دارد كه بنا به گفته محلي‌ها از كيسه‌هاي انباشته خاك شكل گرفته است. اين قلعه نيز مانند همه قلعه‌هاي ايران ساختمان اندرون و برون‌نشين دارد و محل نشيمن آقايان و خانم‌ها در ضلع‌هاي شرقي و غربي تعبيه شده است.

نكته جالب اين كه داراي دو مسير ماشين‌رو و پياده‌رو در ضلع‌هاي غربي و شمالي است. در طبقه پايين، چاه‌آبي وجود دارد كه در گذشته، آب مصرفي اهالي و ساكنان قلعه از آن تامين مي‌شده است و در حال حاضر به علت وجود آب لوله‌كشي از اين چاه استفاده نمي‌شود. وسيله ايجاد گرما در اتاق‌هاي اين قلعه بخاري‌هاي چوبي و زغالي بوده كه اينك بخاري‌هاي نفتي و گازي جايگزين آنها شده است. براي ديدن زيبايي اين قلعه مي‌ارزد كه مسافتي طولاني را بپيماييد.

 قلعه های معروف ايران,قلعه های ایران,

  قلعه فورگ

قلعه‌ فورگ بر بالاي صخره‌اي سنگي، خود را استوار نگه داشته است. اين قلعه در ده‌كيلومتري اسديه قرار دارد. زماني اين قلعه مقر اسماعيليان بوده و بعد از الموت، مهم‌ترين مقر اين گروه به حساب مي‌‌آيد. قلعه فورگ ۱۸ برج دارد كه اكنون تعدادي از آنها باقي مانده است. مصالح به كاررفته در ساخت قلعه بيشتر سنگ، آجر و خشت است.

بيرجند قلعه‌هاي بسياري دارد كه نشاني از تاريخ و تمدن ايران درگذشته دارد. فورگ جايي است براي ديدن و به فكر فرو رفتن و تصويرسازي از تاريخ‌مان. بد نيست سري به بيرجند، شهر زيبايي‌ها بزنيد و فورگ را از نزديک ببينيد.

 قلعه های معروف ايران,قلعه های ایران,

  قلعه بيرجند

بزرگ‌ترين و قديمي‌ترين بناي تاريخي بيرجند و از جمله نقاط گردشگري خراسان جنوبي، بر فراز بلندترين نقطه غربي تپه ماهورهاي شهر بيرجند قرار دارد. وسعت قلعه بيرجند 3000 مترمربع است كه در دوره صفويه ساخته شده است. در واقع اين قلعه هسته اوليه شهر بيرجند محسوب مي‌شود. قلعه بيرجند با نام‌هاي قلعه ته ده و پايين شهر نيز شناخته مي‌شود. اين قلعه هفت برج و بارو دارد كه فقط شش برج از آن باقي مانده است. همچنين با توجه به شواهد موجود، به وسيله نقب‌هاي زيرزميني به نقاط مهم شهر مثل ارگ بهارستان، ارگ كلاه‌ فرنگي و قنات قصبه مرتبط بوده است.

 قلعه های معروف ايران,قلعه های ایران,

  نارين‌قلعه‌(نارنج‌قلعه)

اين برج ميان شهري باستاني بر فراز تپه‌اي در ميبد قرار گرفته كه شاخص‌ترين اثر بازمانده از معماري اصيل ايراني است. نارين‌قلعه ـ كه به گويش محلي‌ها همان نارنج‌قلعه است ـ هنوز هم پس از گذشت سال‌ها از گزند‌ روزگار دور مانده و هويت تاريخي و فرهنگي استان يزد را براي همگان به تصوير مي‌كشد. نارين‌قلعه، نه‌تنها بيانگر موقعيت اقتصادي و اجتماعي بلكه مركز سياسي بوده است. بنابر شواهد موجود و روايت‌ها، اين بنا نظام پيچيده رفت و آمد زيرزميني داشته است. دهانه شماري از اين راهروها هنوز پيداست. مردم ميبد مي‌گويند از اين دژ يك راهروي زيرزميني تا محل آسياب سنگ سياه در باختر آبادي بيده در 3 كيلومتري باختر شهر ميبد وجود داشته است. نارين‌قلعه هر ساله بخصوص در اين فصل پذيراي گردشگران بسياري است كه براي بازديد از آن به يزد مي‌آيند.

 قلعه های معروف ايران,قلعه های ایران,

  برج‌طغرل

برج طغرل سازه‌اي سر به فلك كشيده است كه شكوه خود را طي گذشت 700 سال حفظ كرده است. برجي شبيه ساعت كه مي‌توان از روي تابش آفتاب روي كنگره‌هاي آن، زمان را تشخيص داد. برج طغرل همان ساعت آفتابي عظيم تهران است. در شرق آرامگاه ابن بابويه در شهرري، اين برج به‌جا‌مانده از دوران سلجوقي با 20 متر ارتفاع و 48 متر مساحت با اسكلتي خشتي و آجري خودنمايي مي‌كند، اما جالب‌بودن و زيبايي اين معماري نه‌تنها به خاطر داشتن ساعت بلكه جنس به كاررفته در آن است. ملات به كاررفته در برج از زاج، خاك و سفيده تخم‌مرغ است. اين ارگ علاوه بر استحكامش، هنر معماري گذشته را نيز نشان مي‌دهد. برج طغرل در همين نزديكي‌هاست، اما صدافسوس كه يكي از مكان‌هاي ناشناخته تهران به‌شمار مي‌رود.

 قلعه های معروف ايران,قلعه های ایران,

  ارگ كريمخان

خوشا شيراز و وصف بي‌مثالش؛ شهري كه هر ساله ميزبان هزاران گردشگر است. ارگ كريمخان در مركز شهر شيراز قرار دارد؛ ارگي كه در دوران زنديه ساخته شد و پايگاه نظامي براي زنديان بود، اما بعدها در زمان سلسله پهلوي به زندان تبديل شد. بهترين معمارها، ارگ كريمخاني را با بهترين مصالحي كه از خارج از كشور تهيه مي‌شد، ساختند و حالا اين ارگ زيباترين يادگار آن دوران براي تاريخ دوستاني است كه به آن سر مي‌زنند.

 قلعه های معروف ايران,قلعه های ایران,

  قلعه رودخان

قلعه‌اي باشكوه از دوران ساساني در 20 كيلومتري جنوب غربي فومن خودنمايي مي‌كند. اين قلعه كه به قلعه حسامي يا رودخان معروف است، در کنار روستايي به همين نام است با ديوارهايي به طول 1500‌متر و 65 برج و بارو گردشگران را جذب خود كرده است. فاصله قلعه رودخان تا شهر ماكلوان ۲۵‌كيلومتر و تا ماسوله ۴۵‌كيلومتر و تا شفت ۲۰ كيلومتر است. قلعه رودخان در ارتفاعي بين ۶۶۵ تا ۷۱۵ متر از سطح دريا واقع شده و كنار آن رودخانه‌اي با نام رودخان جاري است.

قلعه رودخان از دو بخش ارگ (محل زندگي حاكم) و قورخانه (محل فعاليت‌هاي نظامي و زندگي سربازان) تشكيل شده است. ارگ در قسمت غربي قلعه است كه دو طبقه دارد و سازه آن از آجر است. قراول‌خانه‌ها در دو طبقه با نورگيرها و روزنه‌هاي متعدد براي نظارت سربازان در قسمت شرقي قرار دارد. چشمه‌اي نيز ميان قلعه وجود دارد. 40 برج ديده‌باني دورتادور قلعه را احاطه كرده است. گفتني است هيچ دشمني نتوانسته به اين قلعه زيبا نفوذ يا آن را فتح كند.

 قلعه های معروف ايران,قلعه های ایران,

  قلعه ماركوه

بارها براي فرار از شلوغي و به خلوت پناه بردن به مناطق شمالي سفر كرده‌ايم و هزاران خاطره از آنجا داريم. آيا مي‌دانيد رامسر، ميزبان قلعه‌اي زيبا درآغوش خود است. قلعه ماركوه بين رامسر و تنكابن قرار دارد. اين قلعه نامش را از روستاي ميزبانش دارد. برخي معتقدند علت اين نامگذاري به خاطر مارهاي زياد منطقه است. اين قلعه 600 مترمربعي در دوره‌هاي مختلف اسلامي و در جنگ‌ها زياد مورد هجوم دشمنان قرار گرفته و فقط چهار برج و بارو از اين عظمت زيبا بر جاي مانده است. اين قلعه 113 پله دارد كه اگر هوس پياده‌روي و ديدن منظره زيبا و پشت بام خانه‌هاي اين روستا را كرده‌ايد، مي‌توانيد از آنها بالا برويد و مطمئن باشيد با ديدن آن همه زيبايي آبي دريا خستگي را حس نخواهيد كرد.

 قلعه های معروف ايران,قلعه های ایران,

  قلعه‌الموت

اين قلعه با صخره‌هاي سرخرنگ در ميان كوه‌ها، خود را منحصربه‌فردترين قلعه ايران كرده است. مي‌گويند الموت زماني زندان بوده است، در صورتي كه نه‌تنها زنداني در‌كار‌نبوده ، بلكه طبقه اجتماعي خاصي در اين قلعه زندگي مي‌كردند. طول اين قلعه 120 متر است. الموت را پرتگاه‌هاي ترسناكي احاطه كرده و تنها راه ورود به آن از طرف ضلع شمال شرقي يعني قله هودكان است. قلعه الموت زيبايي‌هاي خاصي دارد، مانند سيستم پيچيده آبرساني با تنبوشه‌هايي (لوله‌هاي سفالين كه زير خاك يا ميان ديوار كار مي‌گذاشتند تا آب از آن عبور كند) به قطر ده‌سانتي‌متر كه از چشمه كلدر آب را به دژ مي‌رساند‌ و درحوض‌هاي سنگي ذخيره مي‌كرد‌ . در ميان قلعه حوضي وجود دارد كه هيچ‌گاه خالي از آب نبوده است. به همين دلايل الموت هميشه ميزبان گردشگران داخلي و خارجي است.

 قلعه های معروف ايران,قلعه های ایران,

سیدخلیل مرتضوی بازدید : 209 جمعه 03 آبان 1392 نظرات (0)
 

Great Wall Of China The Seven Wonder Of The World

the up of the great wallGreat Wall of China, well who does not know this wall? This wall must have been widely known to people all over the world. Great Wall is located in one of the world’s most populous country, China, not only known for the large size of this wall, but also the longest wall in the world and had become 7 wonders of the world.

Another greatness of this long wall is that, it is the only men built place that can be clearly seen from the moon. Incredible! Isn’t it? Certainly the greatness of this architect has made many people curious with a direct view. Therefore it is not surprising that the Great Wall has become one of the attractions owned by china. Certainly many visitors and tourists who come have made huge benefits for the country.

History Of The Great Wall

History of the establishment of this great wall began in several kingdoms china, attacking each other. One of the royal which became the winner, try combining his kingdom, with areas in the win. For manufacturing this wall took hundred of years, as it’s not complete in just one or two decade.

The purposes was as well as to protect themselves from attacks and also prevent other regions rise another kingdom that can rival kingdom. Besides it is also said that according to some historical reasons and downs of this wall is to make travel to the city or the countryside there. The construction of the Great Wall is believed to occur during the Ming Dynasty.

Great Wall of China facts

great wall of chinaGreat Wall is also widely referred to as the giant wall of china, made from volcanic rocks collected and arranged well in ancient times. Length of this wall reaches 8850 km. length is unknown after holding the calculations performed by the Agency for Surveys and Mapping and the Cultural Heritage Administration of People’s Republic of China. The size of the average range of this wall can reach 5000 km.

At some point of the wall was also built a tower beacon, this is a kind of reminder that will be lit if there is an enemy or to be used for staking other areas. Among the parts of the great wall china includes Chengqiang or defensive walls or gates as high as 10 meters, there is also a Chenglou, or tower gate or door borders, Wangchen is a small wall in front of the gate. More forward than Wangchen gate, there is another door again called Luocheng, the last one is Ditches and drains were built around the wall, aiming to slow the enemy and facilitate the attack of the wall. great wall from top large view Great Wall On Mountain a View from top great wall china

stairs on Great wall chinaGreat Wall of China stairs, if you want go on this wall you need to climb on these stairs as well great-wall-of-china

great wall in china

سیدخلیل مرتضوی بازدید : 193 جمعه 03 آبان 1392 نظرات (0)
 

جدیدترین های باریگر زن خانم مهناز افشار در سال 92

مجموعه جدیدترین و زیباترین عکس های منتخب از زن سینمای ایران خانم مهناز افشار در سال 92 ( پوستر های جدید 92 از مهناز افشار ، مهناز افشار و بهرام رادان ، مهناز افشار و محسن افشاری و ...)

مهناز افشار در سال 92

عکس های جدید مهناز افشار در سال 92

عکس مهناز افشار و محسن افشاری

عکس مهناز افشار و محسن افشاری

عکس جالب از بازیگر زن مهناز افشار 92

عکس های جالب از بازیگر زن مهناز افشار

عکس بهرام رادان و مهناز افشار 92

عکس بهرام رادان و مهناز افشار در نشست خبری

مهناز افشار در استخر

عکس مهناز افشار در استخر

عکس های لبخند و <a target='_blank' href='http://www.looper.ir/fun/comic/' style='text-decoration:none;' rel='tag'>خنده</a> مهناز افشار 92

عکس های جدید از لبخند مهناز افشار

u;s likhc htahv مهناز افشار

زیباترین عکس های - مهناز افشار

aks mahnaz afshar da sal 92

aks mahnaz afshar bazigar zan irani 2013

زیباترین عکس مهناز افشار

قشنگترین و زیباترین عکس های مهناز افشار

عکس شخصی لو رفته مهناز افشار 92

مهناز افشار در سال جدید 92

خفن ترین عکس های بازیگران زن <a target='_blank' href='http://www.looper.ir/art/cinema/' style='text-decoration:none;' rel='tag'>سینما</a> 92

سیدخلیل مرتضوی بازدید : 183 جمعه 03 آبان 1392 نظرات (0)
 

گالری و بیوگرافی الناز حبیبی و تلویزیون

الناز حبیبی متولد ۲۱ مرداد ۱۳۶۷ در تهران است . در کودکی کار تئاتر انجام می داده ، او از سال ۱۳۷۸ کارش را با کانون پرورش فکری کودکان شروع کرده تا به اینجا که چند سریال و فیلم سینمایی بازی کرده.

بعد از آن آقای «سعید سلطانی» برای ۳ تا از فیلم هایش وی را انتخاب می کنند و کم کم به صورت جدی تر این حرفه را دنبال می کند.الناز حبیبی برای ۳ فیلم از کیانوش عیاری جلوی دوربین رفت، سریال «فاصله ها» را بازی کرد و بعد با پروژه سینمایی «پیتزا مخلوط» همکاری کرده، سریال «سی امین روز» که در ماه رمضان پخش شد را بازی کرد و همچمنین  در سریال آقای «سیروس مقدم» به نام تاثریا نقش آفرینی کرد.

فیلم شناسی الناز حبیبی :
فصل باران‌های موسمی (۱۳۸۸)
پیتزا مخلوط (۱۳۸۹)

سریال های الناز حبیبی :
روزگار قریب (۱۳۸۶)
فاصله ها (۱۳۸۹)
پنج کیلومتر تا بهشت (۱۳۹۰)
سی امین روز (۱۳۹۰)
تا ثریا (۱۳۹۰)
لبه آتش (۱۳۹۰)
فراموشی (۱۳۹۱)
دودکش (۱۳۹۱)
به خاطر مونا (۱۳۹۱)

عکس های منتخب الناز حبیبی

بیوگرافی کامل الناز حبیبی

بیوگرافی کامل الناز حبیبی

گالری عکس های الناز حبیبی

عکس های جدید سال 92 از بازیگر زن الناز حبیبی

aks elnaz habibi bazigar zan irani

aks va biografi elnaz habibi

عکس های زیباترین دختران ایرانی بازیگر - الناز حبیبی

عکس های زیباترین زن ایرانی - الناز حبیبی

عکس سیاه و سفید آتلیه عکاسی الناز حبیبی

عکس های جدید آتلیه عکاسی الناز حبیبی ( عکس هنری سیاه و سفید بازیگران )

عکس های لو رفته بازیگران زن

گالری عکس های بازیگر دختر ایرانی - الناز حبیبی

elnaz habibi 2013

photo gallery elnaz habibi 2013

 

سایت اختصاصی الناز حبیبی

سایت اختصاصی الناز حبیبی

زیباترین دختران ایرانی

عکس های زیباترین بازیگران ایرانی - الناز حبیبی

aks lo rafte bazigaran 2014

سیدخلیل مرتضوی بازدید : 436 جمعه 03 آبان 1392 نظرات (0)

بیوگرافی کامل و گالری آناهیتا همتی

زندگی نامه آناهیتا همتی :

آناهیتا همتی ( متولد ۱ مرداد ۱۳۵۲ در تهران ) و ایرانی است . میزان تحصیلاتش دیپلم و به علت مأموریت پدرش در شهرهای خرم آباد و لنگرود هم سکونت داشته است.

در سال 1372 با نمایش تنبورنوازان (هادی مرزبان) بازی در تئاتر را آغاز کرد و در سال 1374 با بازی در مجموعه تلویزیونی دبیرستان خضراء (اکبر خواجویی) شناخته شد. او تا به امروز در مجموعه های بسیاری بازی کرده است.

آناهیتا همتی بازی در سینما را در سال 1375 و با فیلم به نمایش درنیامده افسانه پوپک طلایی (خسرو شجاعی) آغاز کرد و اولین فیلمی که از او بر پرده سینماها به نمایش درآمد در سال 1378 و با نام عشق کافی نیست (مهدی صباغزاده) بود.

آناهیتا همتی هیچگاه ندرخشید. هیچگاه آنطور که باید دیده نشد، اما حضور فعالش در تلویزیون و بازیهای روان و راحت او باعث شده تا همچنان پرکارترین بازیگر تلویزیونی باشد.

شاید بهترین و ماندگارترین حضورش در تلویویون مربوط به بازی مجموعه تلویزیونی کلانتر (محسن شامحمدی) و بخصوص خانه به دوش (رضا عطاران) باشد.

سریال های آناهیتا همتی :

  • دبیرستان خضرا (1374)
  • یک وجب خاک
  • خانه به دوش (1383)
  • ترش وشیرین
  • توطئه فامیلی
  • کلانتر (1381)
  • کهنه سوار (1376)
  • بهشت گمشده (1375)
  • برگبار (1379)
  • روزهای مهتابی (1379)
  • خانه آرزوها (1380)
  • نسیم (1381)
  • طلسم شدگان (1382)

فیلم های سینمایی آناهیتا همتی :

  • نردبان چوبی (۱۳۹۰)
  • یک جیب پر پول (۱۳۸۸)
  • چند می گیری گریه کنی (۱۳۸۴)
  • قلب های ناآرام (۱۳۸۱)
  • دختری بنام تندر (۱۳۷۹)
  • افسانه پوپک طلائی (۱۳۷۷)
  • عشق کافی نیست (۱۳۷۷)

گالری عکس آناهیتا همتی :

aks jadid anahita hemati

aks haye jadid bazigar zan anahita hemati

عکس های جنجالی و جدید آناهیتا همتی

عکس های جدید آناهیتا همتی در آتلیه عکاسی

عکس لو رفته آناهیتا همتی

عکس های جنجالی و شخصی زن سینمای ایران

عکس های کمیاب و جدید سیاه و سفید از آناهیتا همتی

عکس جالب هنری سیاه و سفید از آناهیتا همتی

anahita hemmati

aks jadid anahita hemati

آناهیتا همتی

مجموعه عکس ها و بیوگرافی آناهیتا همتی

بیوگرافی و زندگی نامه آناهیتا همتی

بیوگرافی و زندگی نامه کامل آناهیتا همتی

عکس های جدید آناهیتا همتی

عکس های جدید و شخصی بازیگر زن سینما و تلویزیون ایران آناهیتا همتی


سیدخلیل مرتضوی بازدید : 213 جمعه 03 آبان 1392 نظرات (0)

واشنطن تؤكد أنها لاتراقب اتصالات ميركل

المستشارة الألمانية انغيلا ميركل والرئيس الأميركي باراك أوباما
المستشارة الألمانية انغيلا ميركل والرئيس الأميركي باراك أوباما
أكد الرئيس الأميركي باراك أوباما للمستشارة الألمانية انغلا ميركل أن الولايات المتحدة لا تراقب اتصالاتها، وذلك بحسب بيان للبيت الابيض حرص فيه على استخدام صيغة المضارع بحيث لا يؤكد او ينفي ما اذا كان التنصت قد حصل في الماضي كما اتهمته بذلك برلين.

واعلن المتحدث باسم البيت الأبيض جاي كارني إن الرئيس الامريكي باراك أوباما أكد  للمستشارة الالمانية خلال محادثة هاتفية أن الولايات المتحدة لا تراقب ولن تراقب اتصالات المستشارة.
وشدد اوباما على ضرورة التعاون المخابراتي بين البلدين.

وكانت المستشارة ألمانيا أنغيلا ميركل، دعت الرئيس الأمريكي باراك أوباما تقديم توضيحات فورية بشأن المعلومات التي وردت عن الحكومة الألمانية، للاشتباه بتنصت المخابرات الامريكية على الهاتف الخلوي الخاص بها.

تعداد صفحات : 275

درباره ما
بسم الله الرحمن الرحیم من سيد خليل مرتضوي مترجم زبان انگليسي به مسايل ورزشي اجتماعي سولاكاني ايراني جهاني -عمومي علاقه مندم. "پێشه‏کی...!" سڵاوو رێزم هه‏یه بۆ هه‏مو لایه‏ك.له م وێبلاگه‏م سه‏باره‏ت به هه‏مو شتێک ئه‏نووسم.هیوادارم ببێته جێی شانازی بۆ هه مو مان!! I am khalil mortazavi,and interested in sport,social,soolakanian, iranian,and briefly all of the world.mobile
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • سولاکان

     

    سولاکان - منزل پدری 21/1/1394 -سیدخلیل مرتضوی

    KR8yk

    آمار سایت
  • کل مطالب : 2744
  • کل نظرات : 59
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 51
  • آی پی امروز : 128
  • آی پی دیروز : 134
  • بازدید امروز : 234
  • باردید دیروز : 359
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 8
  • بازدید هفته : 593
  • بازدید ماه : 6,534
  • بازدید سال : 76,467
  • بازدید کلی : 1,010,338
  • با یک کلیک بر روی لینک زیر 5 هزار تومان هدیه بگیرید!