loading...
سولاکان
سولاکان -ابوالمومن

YFBVo

سیدخلیل مرتضوی بازدید : 151 یکشنبه 22 بهمن 1391 نظرات (0)
 
انتقاد از پوشش نامناسب همسر نتانياهو+ عکس
جمعه ۲۰ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۰۱:۵۸
کد مطلب: 20876
"آريه دري" رهبر حزب راستگراي افراطي "شاس" از "زننده" بودن لباس "سارا نتانياهو" همسر "بنيامين نتانياهو" در مراسم افتتاحيه سالانه كنست رژيم صهيونيستي انتقاد کرد .
به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روزنامه يديعوت آحارونوت، اين سياستمدار صهيونيست در صفحه شخصي اش در يكي از شبكه هاي اجتماعي نوشت "پوشيدن چنين لباس ناشايست و زننده اي توسط همسر نتانياهو در اين مراسم زيبنده نبود.



در چنين مراسم مهمي چنين اقدامي بسيار زشت بود. سايت سولاکان /سولاکانبوکان
سیدخلیل مرتضوی بازدید : 188 یکشنبه 22 بهمن 1391 نظرات (0)
امتیاز مثبت
۰
عملکرد بانک مرکزی در قیمت ارز مؤثر است
دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۱۸:۲۸
کد مطلب: 20379
این که برنامه ای برای کاهش ارز وجود دارد یا خیر را باید از بانک مرکزی پرسید،مجلس در تلاش است و ما نیز به اقتصاد و معیشت مردم کمک می کنیم./ بانک مرکزی باید به گونه ای عملکرد داشته باشد که نگذارد قیمت ها از حد مجاز بالاتر برود.
به گزارش گروه اقتصادي اول نیوز، در حالي كه در آبان و اواسط آذرماه گذشته ثباتي تقريب و نسبي در قيمت ارزها حاكم شده بود،حال اين وضع تغيير كرده و در بازار آزاد ارز، بار ديگر شاهد افزايش قيمت‌ها هستيم.

غلامحسین شیری علی آبادی، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در این باره به خبرنگار اول نیوز گفت:
در ماه هایی که اشاره شد، مرکز مبادلات توانست با اختصاص به ارز جلوی قیمت ها را بگیرد.


وی ادامه داد: قیمت ارز از مقولات مختلفی تأثیر می پذیرد. بعضی قضایایی که درمورد آقای بهمنی و استعفاهایی که درمورد مسئولین مطرح شده بود می تواند تأثیرگذار باشد.

نماینده مردم هشترود و چاراویماق با اشاره به اینکه قیمت ارز بسته به سیاست های بانک مرکزی است، افزود: مرکز مبادلات باید بتوانند به موقع ارز مورد نیاز را تأمین کنند.

علی آبادی ادامه داد: مسائلی مثل جریانات سیاسی و تزریق پول و عوامل خارجی مثل قضایای سوریه و مباحث اسرائیل نیز می تواند در دنیا و بر روی ارز و قیمت ها تأثیر بگذارد.


این نماینده مجلس اظهار کرد: این که برنامه ای برای کاهش ارز وجود دارد یا خیر را باید از بانک مرکزی پرسید،مجلس در تلاش است و ما نیز به اقتصاد و معیشت مردم کمک می کنیم.

وی در پایان اضافه کرد:بانک مرکزی باید به گونه ای عملکرد داشته باشد که نگذارد قیمت ها از حد مجاز بالاتر برود.
سیدخلیل مرتضوی بازدید : 201 یکشنبه 22 بهمن 1391 نظرات (0)
امتیاز مثبت
۰
آینده نگرترین مردم جهان را بشناسید
يکشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۲۴
کد مطلب: 21123
پژوهش جدید گروهی از پژوهشگران نشان داده که آلمانی‌ها، آینده‌نگرترین مردم جهان بوده و پاکستانی‌ها در آخرین جایگاه قرار دارند.
به گزارش اول نیوز به نقل از ايسنا، در این لیست، ایران در جایگاهی بالاتر از سوئد قرار گرفته است.

دانشمندان انگلیسی، سوئیسی و آمریکایی با داده‌های بدست آمده از جست‌وجوی گوگل و عملکرد اقتصاد ملی کشورها این لیست را به هم مرتبط کرده‌اند.

محققان با بررسی انبوهی از داده‌های تولید شده در اثر استفاده افراد از اینترنت دریافتند که ارتباط محکمی بین تغییرات در کاربران اطلاعات که بطور آنلاین جست‌وجو می کنند و رویدادهای جهان واقعی وجود دارد.


آنها با بررسی حدود ۴۵ میلیارد عبارت جست‌وجوشده در گوگل، یک ارتباط قابل توجه میان سرانه تولید ناخالص داخلی یک کشور و تمایل مردم برای آینده‌نگری مشاهده کردند.



به گفته محققان، بین موفقیت اقتصادی یک کشور و رفتار جست‌وجوی آنلاین شهروندان آن برای اطلاعات یک ارتباط وجود دارد.



این تیم، سال گذشته اولین مجموعه نتایج را منتشر کرده بودند. آنها برای نتایج امسال اطلاعات بخش گوگل ترندز برای ۴۵ کشور را بررسی کرده و دریافتند که آلمان از آینده‌نگرترین مردم برخودار بوده و انگلیس را به جایگاه چهارم عقب رانده است.



انگلیس سال گذشته به دلیل برگزاری المپیک ۲۰۱۲ لندن در جایگاه اول این لیست قرار داشت. آلمان امسال به دلیل نزدیک شدن به انتخابات فدرال خود توانسته‌اند به جایگاه بالاتر جدول دست یابد.



در جدول جدید این پژوهش، ایران در جایگاه نوزدهم قرار گرفته و سوئد در یک پله پایین‌تر در جایگاه بیستم قرار دارد.



بزرگترین صعودکنندگان شاخص جهت‌گیری‌های آینده امسال نیز، کشورهای نیجریه و ژاپن هستند.



این در حالیست که پاکستان در پایین‌ترین جایگاه قرار داشته و ویتنام مانند سال گذشته در جایگاه یکی مانده به آخر مانده است.



برای دستیابی به این شاخص، محققان تعداد جست‌وجوهای انجام شده درمورد سال‌های گذشته و آینده را شمارش کرده و سپس نتایج را بر اساس کشورها تقسیم کردند. آنها سپس این نتایج را در برابر تولید ناخالص داخلی کشورها قرار دادند که خروجی اقتصادی کشور تقسیم بر ساکنان آن است.



محققان دو توضیح اصلی را برای ارتباط میان فعالیت جست‌وجوی اینترنت و تولید ناخالص ملی مشاهده کرده‌اند. اول این که این نتایج ممکن است تفاوت‌های بین‌المللی در توجه به گذشته و آینده را منعکس کنند که بر اساس آن تمرکز بر آینده از موفقیت اقتصادی حمایت می‌کند.



دوم این که این نتایج شاید بازتاب‌دهنده تفاوت‌های بین‌المللی در نوع اطلاعات جست‌وجو شده در اینترنت و احتمالا به دلیل تاثیرات اقتصادی بر زیرساختارهای در دسترس اینترنت باشد.
سیدخلیل مرتضوی بازدید : 176 یکشنبه 22 بهمن 1391 نظرات (0)
 
اما و اگرهای مذاکره با آمریکا و نشست ۱+۵
يکشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۳۲
کد مطلب: 21131
مذاكرات آتي هسته‌اي كشورمان كه قرار است در روزهاي ابتدايي اسفندماه برگزار شود بيش از هر چيز متاثر از رفتار كشورهايي است كه در اين مذاكرات وارد مي‌شوند. ما در مورد مذاكرات هسته‌اي به رفتارهاي غرب نگاه مي‌كنيم و تصميم‌گيري مي‌كنيم. اگر آنها در رفتارشان تجديد نظر كنند جمهوري اسلامي ايران هميشه آماده مذاكره بوده است و رويكرد ايران در هر دوره نيز مثبت بوده است اما عامل هميشگي به بن‌بست كشاندن مذاكرات طرف‌هاي غربي بوده‌اند.
بار دیگر دولت آمریکا همزمان با افزایش فشارهای اقتصادی و سیاسی بر جمهوری اسلامی درخواست مذاکره دوجانبه با ایران را کرده است و مقام معظم رهبری نیز با تکراری خواندن این درخواست‌، برخی مسوولین را که به این بازی دولت آمریکا دلخوش کرده اند مورد شماتت قرار دادند و از این افراد به «ساده لوح» تعبیر نمودند.

به گزارش خبرنگار سرویس مجلس تابناک، محمد رزم نماينده مردم كرمانشاه بر اين باور است كه آمريكا در عمل اقدامي براي رفع دشمني‌هاي خود با ملت ايران بر نداشته است و نمي‌توان با سياستمداراني كه مدام با چنگ و دندان منافع ملت ايران را به خطر مي‌اندازند به پاي ميز مذاكره نشست، در حالي كه آنها به اقدامات خصمانه‌شان ادامه مي‌دهند.

نايب رئيس كميسيون حقوقي و قضايي مجلس نهم با تاکید بر اینکه هرگونه مداكره‌اي با آمريكا و تصميم‌گيري درباره آن صرفا با نظر رهبري معظم انقلاب اسلامي صورت خواهد گرفت، اظهار داشت: همان طور كه حضرت آیت الله خامنه ای در سخنراني اخيرشان در جمع شمار زيادي از فرماندهان نيروي هوايي كشورمان بيان كردند، نبايد از برخي از ژست‌هاي سياستمداران غربي ذوق زده شد و احساس كرد كه آنها از مطامع خودشان در قبال ملت ايران كوتاه آمده‌اند. بنابراين در مورد اين مسائل مهم نبايد عجله كرد. در مورد آمريكا نكته‌اي كه مهم است و در فرمايشات رهبري معظم انقلاب اسلامي نيز به آنها اشاره شد اين است كه آمريكا در عمل رفتارهاي تجاوزكارانه‌اي از خود در قبال ملت ايران نشان مي‌دهد و تنها در شعار و برخي از موضع گيري‌هاي سياسي به بيان رابطه با ايران مي‌پردازند. به تعبير امام خميني(ره) نمي‌شود كه در رابطه گرگ و ميش اميدي به يك مذاكره مستقل با رعايت حقوق ملت ايران داشت. علاوه بر اين اخيرا كشورمان به توفيقات وسيعي دست يافته كه به‌نظر مي‌رسد غرب به سركردگي آمريكا بيش از هر كس و كشور ديگري به اهميت اين توفيقات پي برده است و مي‌داند كه ملت ايران يك ملت بزرگ و تاريخ ساز در منطقه هستند كه نبايد با آنها از زبان تهديد و تحريم سخن گفت.

وی با اشاره به دور جدید تحریم ها علیه جمهوری اسلامی ایران ، گفت: اصل مسئله هم اين است كه ما تاكنون از آمريكا رفتار درست و منطقي در قبال ملت ايران نديده‌ايم. غربي‌ها مدام ملت ايران به اتهام واهي مورد تحريم و تهديد قرار مي‌دهند و اين در حالي است كه بزرگ‌ترين شركاي آمريكا در منطقه نظير عربستان و بحرين و... ذره‌اي به اصول انساني و حقوق بشري اعتنا ندارند. در همين كشور عربستان نيمي از مردم اين كشور يعني زنان از ۹۰ درصد حقوق اجتماعي خود نظير شركت در انتخابات و رانندگي و فعاليت‌هاي سياسي و اجتماعي و... محرومند اما آمريكايي‌ها بيشترين همكاري با آنها را دارند و هرگز حتي براي يك بار به اين كشورها به خاطر شرايط سياسي شان و حقوق مردم شان تذكر نداده‌اند. يا در مورد رفتارهاي آمريكا در سازمان حقوق بشري در مورد ايران به‌طور مداوم ما شاهد ضديت گرايي هستيم.

محمد رزم در ادامه خاطر نشان کرد: لابي‌هاي صهيونيستي كه بر بخش‌هاي مختلف دولت آمريكا سيطره دارند مدام بر طبل جنگ افروزي با ملت ايران مي‌گويند و در چنين فضايي چه كسي باور مي‌كند كه آمريكايي‌ها با يك شعار و يا يك مصاحبه و يا يك بيانيه مي‌خواهند با ملت ايران به‌طور برابر گفت‌وگو كنند. همه اينها ابهاماتي است كه سران كاخ سفيد بايد پيش از طرح شعارهايي در اين باره به‌منظور فريب افكار عمومي جهان نسبت به آن پاسخگو باشند.

این نماینده مجلس نهم در ادامه با بیان اینکه ما هنوز در عمل شاهد رفتاري منصفانه و عادلانه از ناحيه غربي‌ها با كشورمان نيستيم، تاکید کرد: آمريكايي‌ها هر روز يك اتهام و توطئه جديدي را عليه ملت ايران مطرح مي‌كنند كه هيچ عقل سليمي در دنيا اين اتهامات را باور نمي‌كند. بسياري از ملت‌هاي جهان در طول دو دهه اخير با شناخت دقيق تري كه از رفتار آمريكايي‌ها با ملت ايران يافته‌اند بر حقانيت ملت ايران شهادت مي‌دهند و مدافع موضعگيري‌هاي ايران در عرصه‌هاي مختلف جهاني هستند. از سوي ديگر آمريكا بايد براي ادعاهايي كه در مورد مردم ايران مي‌كند، دليل منطقي ارائه كند اما هميشه يك مجموعه‌اي از ادعاهاي واهي عليه ملت ايران مطرح بوده كه هرگز به اثبات نرسيده است و تنها از طريق رسانه‌هاي استكباري شاهد شايعه پراكني در قبال آنها بوده‌ايم.

وی در ادامه اظهار داشت: مثلا در مورد همين برنامه هسته‌اي كشورمان همه مردم منطقه و جهان ديدند كه تنها با تكيه برخي ادعاهاي واهي، پرونده ايران را به شوراي امنيت بردند و آبروي اين مركز بين‌المللي را ريختند تا به منافع مستكبرانه خودشان برسند. حتي يكي از ادعاهاي مغرضانه آنها در مورد برنامه هسته‌اي كشورمان به اثبات نرسيد اما تحريم‌ها يكي پس از ديگري عليه ملت ايران به اجرا درآمده است. واقعا آمريكايي‌ها با رفتارهايي كه در طول ۳۴ ساله اخير از خودشان نشان دادند نه تنها آبرويي براي خودشان نزد افكار عمومي جهان و افكار ملت ايران باقي نگذاردند بلكه آبروي بسياري از مجامع جهاني نظير سازمان ملل را نيز لكه دار كردند و به مردم جهان فهماندند كه سازمان‌هاي بين‌المللي عملا تامين‌كننده منافع برخي از كشورهاي زورگوي جهان هستند.

وی در دامه در تشریح چشم‌انداز مذاكرات آتي هسته‌اي كشورمان را با گروه ۱+۵ ، گفت: مذاكرات آتي هسته‌اي كشورمان كه قرار است در روزهاي ابتدايي اسفندماه برگزار شود بيش از هر چيز متاثر از رفتار كشورهايي است كه در اين مذاكرات وارد مي‌شوند. ما در مورد مذاكرات هسته‌اي به رفتارهاي غرب نگاه مي‌كنيم و تصميم‌گيري مي‌كنيم. اگر آنها در رفتارشان تجديد نظر كنند جمهوري اسلامي ايران هميشه آماده مذاكره بوده است و رويكرد ايران در هر دوره نيز مثبت بوده است اما عامل هميشگي به بن‌بست كشاندن مذاكرات طرف‌هاي غربي بوده‌اند. اين را طرف‌هاي شرقي مذاكره‌كننده در ۱+۵ نيز اذعان دارند.

این نماینده کرمانشاه در ادامه اظهار داشت: به‌نظر مي‌رسد كه غرب هدف اصلي‌‌اش از به بن‌بست كشاندن مذاكرات اين بوده كه هميشه از طريق رسانه‌هاي خود عامل به بن‌بست كشانيدن را ملت ايران جلوه دهد و آنگاه فشارهاي بين‌المللي را بر ايران تشديد كند. با همين رويه است كه حدود ۶ سال اين مذاكرات را به بن‌بست كشاندند و با استفاده از آن، تحريم‌هاي مختلفي را عليه ملت ايران به اجرا گذاردند.
سیدخلیل مرتضوی بازدید : 209 یکشنبه 22 بهمن 1391 نظرات (0)
امتیاز مثبت
۱
در گفتگوی اول نیوز مطرح شد:
طرح کاهش نرخ دلار در بازار آزاد
پنجشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۱۹:۱۲
کد مطلب: 20855
این نرخ ارز ثابت یکی از سیاست های کلانی بود که تصمیم گرفتند. این طرح در راستای کنترل بازار و حمایت از تولید کنندگان و واردات که این موارد، نرخ ثابت ارز را برای تمام سیاست های کلان یکسان می کند.
به گزارش اول نیوز، خبرگزاري های مختلفی از طرح ارزان سازي نرخ ارز در زير مجموعه هاي دولت با محوريت بانک مرکزي خبر دادند که هدف آن مقابله با سفته بازي و حذف رانت ها از بازار ارز است و نرخ دلار را تا ۲۲۰۰ تومان کاهش خواهد داد.

در همين ارتباط یکی از خبرگزاری ها نيز گزارش داد بانک مرکزي در حال بررسي کارشناسي طرح جديدي براي کاهش نرخ دلار در بازار آزاد تا مرز ۲۲۰۰ تومان است، در اين طرح خريد و فروش ارز براساس دستورالعمل خاصي محدود مي شود.


محمدعلی مددی، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس درمورد این طرح به اول نیوز خبر داد: اکیپ کارشناسان اقتصاد برای کنترل بازار نشستی داشتند و نهایتا یکی از تصمیمات شان این بود که نرخ ارز ثابت را بین ۲۳۰۰و۲۵۰۰ تومان برای کنترل بازار تصویب کنند.

نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این نرخ ارز ثابت یکی از سیاست های کلانی بود که تصمیم گرفتند. این طرح در راستای کنترل بازار و حمایت از تولید کنندگان و واردات که این موارد، نرخ ثابت ارز را برای تمام سیاست های کلان یکسان می کند.


مددی در پایان افزود: احساس می کنم اگر این طرح را بتوانند پیاده کنند تأثیر گذاری آن را در جامعه می توان لمس کرد و قطعاً مثمر ثمر خواهد بود.
سیدخلیل مرتضوی بازدید : 204 یکشنبه 22 بهمن 1391 نظرات (0)
جان کری:
در حال حاضر توپ در زمین ایران است
شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۴۰
کد مطلب: 20951
وزیر خارجه آمریکا با تکرار سخنان دیگر مسئولان آمریکایی گفت: به هر حال انتخاب در دست ایران است. "پرزیدنت اوباما " حاضر است تمام تلاش خود را انجام دهد تا از عدم امتلاک ایران به سلاح هسته ای اطمینان حاصل شود اما باید بگوییم که دولت ایالات متحده تمام گزینه ها را برای مقابله با این موضوع در نظر دارد!
به گزارش سرویس بین الملل اول نیوز، جان کری، وزیر جدید امور خارجه آمریکا پس از ادای سوگند اعلام کرد که هنوز هم راه حل دیپلماتیک را برای کاهش نگرانی های بین المللی در خصوص مسئله هسته ای ایران پیشنهاد می کنیم و در حال حاضر توپ در زمین ایران است.

" الجزیرة.نت " گزارش داد: اظهارات کری در مورد پرونده هسته ای جمهوری اسلامی ایران بلافاصله بعد از اتمام مراسم سوگند، نشان دهنده اولویت این موضوع در برنامه وزیر جدید امور خاجه آمریکا می باشد.

بر اساس این گزارش جان کری در دیدار با همتای کانادایی خود از نگرانی خود در خصوص نصب و راه اندازی و بهره برداری از دستگاه های پیشرفته برای غنی سازی اورانیوم در ایران خبر داد.


وی تاکید کرد: "که ایرانی ها باید برای برطرف کردن نگرانی های بین المللی درباره برنامه هسته ای خود تلاش کنند و ما نیز در عوض، راه حل دیپلماتیک را در برخورد با آنها در نظر خواهیم گرفت!"

وزیر خارجه آمریکا با تکرار سخنان دیگر مسئولان آمریکایی گفت: به هر حال انتخاب در دست ایران است. "پرزیدنت اوباما " حاضر است تمام تلاش خود را انجام دهد تا از عدم امتلاک ایران به سلاح هسته ای اطمینان حاصل شود اما باید بگوییم که دولت ایالات متحده تمام گزینه ها را برای مقابله با این موضوع در نظر دارد!

مترجم: فرج الله الاسدی / خبرنگار بین الملل پایگاه خبری اول نیوز
سیدخلیل مرتضوی بازدید : 170 یکشنبه 22 بهمن 1391 نظرات (0)


مخالفت چین و روسیه با بیانیه ضدایرانی شورای امنیت

اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

مخالفت چین و روسیه با بیانیه ضدایرانی شورای امنیت

کشورهای غربی عضو شورای امنیت به دنبال گزارش رسمی دولت یمن درباره ارسال سلاح از ایران به این کشور، از کمیته تحریم های ایران در سازمان ملل متحد خواستند در این مورد تحقیق کند.

روسیه و چین با پیش نویس بیانیه ضد ایرانی شورای امنیت سازمان ملل در مورد ادعای ارسال غیرقانونی اسلحه از ایران به یمن مخالفت کردند. به گزارش عصر ایران به نقل از روزنامه الحیات چاپ لندن، در این پیش نویس بیانیه که طرح آن از سوی آمریکا پیشنهاد شده بود در مورد ادعاهای ارسال اسلحه از ایران به یمن ابراز نگرانی شدید شده است.

روسیه و چین دو عضو دائم شورای امنیت هستند. برخلاف قطعنامه ها، بیانیه های شورای امنیت تنها با اجماع همه اعضای شورا تصویب و به طور رسمی منتشر می شوند.

در پیش نویس بیانیه آمده بود: ارسال سلاح توسط ایران به یمن ثبات این کشور و منطقه را مورد تهدید قرار می دهد. این اقدام همچنین قطعنامه های شورای امنیت درباره ممنوعیت صادرات سلاح ایران به طرف های خارجی را نیز نقض می کند.

کشورهای غربی عضو شورای امنیت به دنبال گزارش رسمی دولت یمن درباره ارسال سلاح از ایران به این کشور، از کمیته تحریم های ایران در سازمان ملل متحد خواستند در این مورد تحقیق کند. این درخواست ها به ویژه بعد از ادعای یمن درباره توقیف یک کشتی حامل تسلیحات ایرانی در آب های این کشور ارائه شد.

در این گزارش ادعا شده بود این کشتی حامل موشک های زمین به هوا بوده است. این جلسه شورای امنیت به دنبال ادعای یمن در مورد انتقال غیرقانونی سلاح توسط ایران به این کشور برگزار شد. ایران ادعای ارسال سلاح به یمن را به شدت رد می کند./عصرایران



مطالب مرتبط

سیدخلیل مرتضوی بازدید : 153 یکشنبه 22 بهمن 1391 نظرات (0)

قیمت انواع خودرو در بازار ایران ( قیمتهای خودرو 2 بار در هفته به روز می شود)

تاریخ بروز رسانی: شنبه 21 بهمن ماه 1391

قیمت خودرو در بازار

خودرو شرکت تولید کننده قیمت(ریال)
پژو 206 تیپ2 ایران خودرو 360.000.000
پژو 207 اتومات ایران خودرو 560.000.000
پژو 207 دنده ای ایران خودرو 480.000.000
گرندویتارا اتومات کلاس 8 ایران خودرو 1.100.000.000
پژو 206 اس.دی V9 ایران خودرو 530.000.000
پژو 206 اس.دی V8 ایران خودرو 440.000.000
تندر90 E1 ایران خودرو، پارس خودرو 315.000.000
تندر90 E2 ایران خودرو، پارس خودرو 365.000.000
پراید132 سایپا 175.000.000
پراید131 سایپا 177.500.000
پراید 111 سایپا 180.000.000
ماکسیما اتومات پارس خودرو 1.080.000.000
مگان 2000 سی.سی پارس خودرو 780.000.000
مگان 1600 سی.سی پارس خودرو 630.000.000
پژو پارس سال ایران خودرو 345.000.000
پژو 405 ایران خودرو 240.000.000
سمند SE ایران خودرو 230.000.000
پژو 206 اتومات ایران خودرو 530.000.000
مزدا 3 نیو بهمن 110.000.000
پژو 206 اس.دی V20 ایران خودرو 345.000.000
پژو پارس اتومات ایران خودرو 440.000.000
سمند سورن ایران خودرو 330.000.000
پژو 206 تیپ 5 ایران خودرو 430.000.000
تیبا سایپا 210.000.000
تیانا پارس خودرو 1.330.000.000
سمند EF7 ایران خودرو 260.000.000
سمند Lx ایران خودرو 270.000.000
رانا ایران خودرو 360.000.000

منبع : persiankhodro.com

سیدخلیل مرتضوی بازدید : 173 یکشنبه 22 بهمن 1391 نظرات (0)
صالحی: آمریکا نیت صادقانه‌اش را ثابت کند

اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

صالحی: آمریکا نیت صادقانه‌اش را ثابت کند

وزیر امور خارجه کشورمان با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری درباره مذاکره با آمریکا گفت: مقام معظم رهبری شرایط گفت‌وگو را تبیین کرده‌اند.

علی‌اکبر صالحی که برای شرکت در راهپیمایی 22 بهمن حضور یافته بود با بیان این که پیام حضور مردم گویاست، اظهار کرد: مردم استقلال خود را آسان به دست نیاورده‌اند و هر 22 بهمن نمایشی از عزت و قدرت است تا بدخواهان بدانند که با قوت استقلال خود را حفظ خواهند کرد.

او درباره بحث مذاکره با آمریکا با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری گفت: طرف مقابل اگر صادقانه و خیرخواهانه بودن نیت خود را اثبات کند و همان‌طور که مقام معظم رهبری نیز اشاره داشتند، از یک طرف لوله تفنگ را نشانه نگیرند و از طرف دیگر مدعی مذاکره نباشند و این تناقض‌ها برطرف شود.

وی با تاکید بر این‌که «اصل در جمهوری اسلامی بر گفت‌وگو است» تصریح کرد: جمهوری اسلامی مبتنی بر عقلانیت، تمدن‌سازی و فکر و اندیشه است، ما اعتقاد نداریم که مناقشات بین‌المللی از طریق زور حل شود. مذاکره به شرطی است که تناقض‌ها وجود نداشته باشد. مقام معظم رهبری نیز با سخنان خود زمینه گفت‌وگو را تبیین کرده‌اند./ایسنا



مطالب مرتبط

تعداد صفحات : 275

درباره ما
بسم الله الرحمن الرحیم من سيد خليل مرتضوي مترجم زبان انگليسي به مسايل ورزشي اجتماعي سولاكاني ايراني جهاني -عمومي علاقه مندم. "پێشه‏کی...!" سڵاوو رێزم هه‏یه بۆ هه‏مو لایه‏ك.له م وێبلاگه‏م سه‏باره‏ت به هه‏مو شتێک ئه‏نووسم.هیوادارم ببێته جێی شانازی بۆ هه مو مان!! I am khalil mortazavi,and interested in sport,social,soolakanian, iranian,and briefly all of the world.mobile
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • سولاکان

     

    سولاکان - منزل پدری 21/1/1394 -سیدخلیل مرتضوی

    KR8yk

    آمار سایت
  • کل مطالب : 2744
  • کل نظرات : 59
  • افراد آنلاین : 12
  • تعداد اعضا : 51
  • آی پی امروز : 335
  • آی پی دیروز : 69
  • بازدید امروز : 682
  • باردید دیروز : 90
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 682
  • بازدید ماه : 3,606
  • بازدید سال : 92,995
  • بازدید کلی : 1,026,866
  • با یک کلیک بر روی لینک زیر 5 هزار تومان هدیه بگیرید!