loading...
سولاکان
سولاکان -ابوالمومن

YFBVo

سیدخلیل مرتضوی بازدید : 201 شنبه 24 تیر 1391 نظرات (0)
- اندازه متن: + -  کد خبر: 7906 سه شنبه، 20 تیر 1391 - 08:51
مهندس نعمت الله پوستین دوز مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا:
سایپا در حوزه خدمت رسانی به مشتریان در مسیر نوینی گام بر می دارد
  

  سومین همایش بین المللی نمایندگیهای مجاز گروه خودروسازی سایپا رور شنبه در سالن همایشهای صدا و سیما و با حضور بیش از 700 نمایندگی مجاز گروه سایپا از سراسر کشور و کشورهای عراق، کامرون، اوکراین، سوریه و مالی و مدیران ارشد گروه خودروسازی سایپا برگزار شد. در این همایش، مدیران نمایندگیهای مجاز به بررسی مشکلات و موانع پیش رو و راهکارهای انتقال دانش در حوزه  ارتقا خدمات و مدیریت انتظارات مشتریان پرداختند. همچنین در این همایش از نمایندگان برتر در حوزه خدمات و فروش قدردانی شد.
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در این همایش که با حضور بیش از 700 نفر از مدیران نمایندگیها در مرکز همایشهای بینالمللی صدا و سیما برگزار شد، از ضرورت تلاش برای فرهنگسازی و ایجاد روشهای نوین در عرصه ی خدمات پس از فروش خبر داد و گفت: سایپا با طراحی کسب و کارهای جدید در حوزه خدمترسانی به مشتریان در مسیر نوینی گام برمیدارد.
مهندس نعمتا... پوستیندوز اظهار داشت: سایپا پیشرو در برنامهریزی و ایجاد کسب و کارهای جدید در صنعت خودرو است.
 وی تامین قطعات، و فروش و خدمات را به عنوان حوزههای فعالیت زنجیره ارزش افزوده خودرو قلمداد کرد و گفت: در حال حاضر 760 قطعهساز داریم که فرآیند تکوین ، تولید و تامین قطعات خودرو را بر عهده دارند.
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با اشاره به تلاشهای این گروه برای سرمایهگذاری در حوزه تحقیق و طراحی و به دنبال آن افزایش کیفیت محصولات سایپا طی سالیان اخیر گفت: طراحی مهندسی فقط به تولید محصول خلاصه نمیشود بلکه با خدمات نیز مرتبط است. فرهنگ خدمت و خدمترسانی در کشور نیازمند برنامهریزی و حمایت است و ما هم باید موزون و هماهنگ در این زمینه حرکت کنیم. باید در خودروسازی کشور تحقیق، توسعه و طراحی را خودروسازان به عهده گرفته و مابقی فعالیتها به زنجیره تامین و نمایندگیهای فروش و خدمات پس از فروش محول شود.
مهندس پوستین دوز اظهار داشت: کار اصلی خودروساز در کشور، طراحی و مهندسی است و انجام سایر کارها بر عهده ی شبکه فروش و خدمات پس از فروش است و کم کم به سمتی خواهیم رفت که در این حوزه ها تفویض اختیار داشته باشیم.
وی از پیشنهاد خود برای تشکیل کمیته تفویض اختیار و مالکیت به شبکه خدمات پس از فروش خبر داد و گفت: خواسته ی ما این است که شبکه ی نمایندگیها از امتیاز گرفتن به اختیار داشتن و از اختیار داشتن به سمت مالکیت حرکت کنند. تعامل با زنجیره تامین که 80 درصد قیمت تمام شده توسط این زنجیره شکل میگیرد و پرورش و توسعه شبکه ی فروش و خدمات پس از فروش از اولویتهای اصلی سایپا است.
مدیرعامل گروه سایپا مشارکت بیشتر انجمنهای صنفی در فعالیتهای مربوط به سایپا را خواستار شد و گفت: اکنون 49 درصد سهام سایپا لجستیک که در اختیار راه آهن است، آماده واگذاری به شبکه نمایندگیها است و ما انتظار داریم که نمایندگان شبکه به منظور توسعه کسب و کار خود در این امر مشارکت کنند.
مهندس پوستیندوز تاکید کرد: ایجاد فرهنگ خدمت و خدمتگذاری و نهادینه کردن آن در اجرا و از نیازهای اصلی کشور است و در حوزه خدمت باید با کسب و کارهای کوچک و چابک اقتصادی حرکتی در شبکه ی نمایندگیها انجام گیرد تا هم مشتریان و هم نمایندگان احساس تعلق خاطر بیشتری داشته باشند. باید به مواردی که تاکنون به آن فکر نکردهایم فکر کنیم و از شیوههای سنتی تولید و کسب درآمد به سمت شیوههای نوین حرکت کنیم. در همین راستا به انجمنهایی که در حوزه کسب و کار پیشرو باشند هر ماه یک دستگاه تیبا به صورت امانی داده میشود تا مشوقی برای ارائه خدمات نوین در عرصه ی شبکه نمایندگیها باشد. ما معتقدیم در شرایط امروز، سود بیشتر در گرو کسب و کار جدید است، لذا نمایندگان باید مستقیم وارد این عرصه شوند. وی افزود: یک نمایندگی باید در ابعاد اجتماعی، فنی و اقتصادی به دنبال ارائه خدمات باکیفیت به مشتریان باشد و خدمترسانی باید به گونهای باشد که توجه و خواست مشتری قبل از اعلام نیاز مرتفع شود. لذا با هدف فعال کردن شبکه، باید کانون انجمنهای صنفی برای نظارت بر کارها و سیاستگذاری، انجمنهای صنفی برای اقتصادی اندیشیدن در هر استان و شرکتهای تعاونی و تجاری برای توسعه کسب و کار تشکیل شود.
وی گفت: سرعت، یکی از ثروتهای ما در کار است که اگر آن را مدیریت نکنیم ثروت را از دست میدهیم. سرعت تصمیمگیری و اجرا در شبکه باید افزایش یافته و تحقیقات، بازاریابی، تبلیغات مناسب فروش، توزیع و حمل و نقل متناسب با اقلیم هر منطقه ارائه شود. مدیرعامل گروه سایپا تاکید کرد: برخورداری از مشتری راضی در گرو داشتن نماینده ی راضی است و اگر نمایندهای ناراضی باشد، نمیتواند مشتری را راضی نگه دارد.  وی در پایان با اشاره به بروز برخی مشکلات در فضای اقتصادی ، اظهار داشت: این وضعیت، جنگی تمام عیار اقتصادی است و همان طور که در جنگ نظامی توانستیم از کیان و شرف خود دفاع کنیم، در جنگ اقتصادی نیز پیروز خواهیم شد و این مرحله را نیز با موفقیت پشت سر خواهیم گذاشت.
مدیرعامل گروه سایپا در پایان این همایش با اهدای لوح یادبود از نمایندگی های ممتاز و برتر تهران و شهرستان ها و نمایندگیهای برتر خارجی قدردانی کرد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
بسم الله الرحمن الرحیم من سيد خليل مرتضوي مترجم زبان انگليسي به مسايل ورزشي اجتماعي سولاكاني ايراني جهاني -عمومي علاقه مندم. "پێشه‏کی...!" سڵاوو رێزم هه‏یه بۆ هه‏مو لایه‏ك.له م وێبلاگه‏م سه‏باره‏ت به هه‏مو شتێک ئه‏نووسم.هیوادارم ببێته جێی شانازی بۆ هه مو مان!! I am khalil mortazavi,and interested in sport,social,soolakanian, iranian,and briefly all of the world.mobile
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • سولاکان

     

    سولاکان - منزل پدری 21/1/1394 -سیدخلیل مرتضوی

    KR8yk

    آمار سایت
  • کل مطالب : 2744
  • کل نظرات : 59
  • افراد آنلاین : 12
  • تعداد اعضا : 51
  • آی پی امروز : 439
  • آی پی دیروز : 101
  • بازدید امروز : 1,037
  • باردید دیروز : 335
  • گوگل امروز : 6
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 2,633
  • بازدید ماه : 2,633
  • بازدید سال : 92,022
  • بازدید کلی : 1,025,893
  • با یک کلیک بر روی لینک زیر 5 هزار تومان هدیه بگیرید!