loading...
سولاکان
سولاکان -ابوالمومن

YFBVo

سیدخلیل مرتضوی بازدید : 214 سه شنبه 19 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
 

  تجلیل از 72معلم برگزیده کشوری واستانی باحضور معاون وزیر ورریئس سازمان واستاندار هرمزگان تاریخ خبر :  17/02/91

با حضور "عزیزی" استاندار هرمزگان ، "حشمتیان" معاون وزیرو رییس سازمان مدارس غیر دولتی و توسعه مشارکت ها مردمی وخانواده ،" آخوندی" مدیر کل آموزش و پرورش و جمعی از مسوولان، آیین تجلیل از72معلم برگزیده کشوری واستانی آموزش و پرورش هرمزگان برگزارشد.



به گزارش روابط عمومی سازمان به نقل از روابط عمومی آموزش وپرورش استان هرمزگان معاون وزیر و رییس سازمان مدارس غیر دولتی و توسعه مشارکت ها مردمی و خانواده وزارت آموزش و پرورش نیز ضمن تبریک هفته معلم و قدردانی از حمایت های نماینده عالی دولت در هرمزگان اظهارداشت:روحیه تعامل، همراهی و همکاری در جهت تحقق اهداف نظام تعلیم و تربیت وجه بارز عملکرد مسوولان استان هرمزگان خاصه استاندار فرهنگی استان است که نتیجه آن کارآمدی آموزش و پرورش این خطه از میهن اسلامی در همه عرصه هاست.

فرشته حشمتیان در ادامه ضمن گرامیداشت هفته معلم ،افزود: همواره خودرا به عنوان یک معلم بسیجی بدهکار می داند چراکه خدمت در این عرصه، جهاد مقدس است.

 وی تصریح کرد:اگر درمقوله تربیت نیروی انسانی جامعه بدنبال پرورش بنیادی هستیم باید آموزش های خود را با رویکرد دینی دنبال نماییم چرا که تنها راه سعادت بشر امروزی تمکین ازدستورات الهی و بهره گیری از آموزه های دینی است.

این مقام مسوول  در ادامه با اشاره به تاکید رییس جمهوری مبنی بر توام شدن سه وجه" علم و عشق و عدالت" خاطر نشان کرد: معلم باید در عرصه شغل شریف معلمی بر پایه این سه رویکرد حرکت کند تادر خروجی کار بتواند قلب و قدم و قلم را هماهنگ نموده و نسل مومن و کارآمد را در اختیار جامعه قراردهد.

معاون وزیرو رییس سازمان مدارس غیر دولتی و توسعه مشارکت ها مردمی و خانواده وزارت آموزش و پرورش همچنین با اشاره به رویکرد تحول گرای آموزش و پرورش کشور ،تاکید کرد: سند تحول آموزش و پرورش نقشه راه  نظام تعلیم و تربیت است که نگاهی جامع و علمی را پشتوانه  آموزش و پرورش نموده که مورد تایید مقام معظم رهبری قرار گرفته است.

حشمتیان در خاتمه گفت: در واقع در سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش، تربیت یك انسان مطلوب و كار آمد هدف است که همه جوانب آن به دقت مورد امعان نظر قرار گرفته است.

استاندارهرمزگان اظهارداشت: اینکه نقش معلم در جامعه نقش انبیا و انسان سازی است، درواقع بیانگر عظمت و جایگاه رفیع این شغل مقدس در یک جامعه اسلامی است که تقدیرو تجلیل از مقام آن یک وظیفه همگانی است.

ابراهیم عزیزی افزود: بدون تردید جامعه امروزی رشد و بالندگی خود را مرهون تلاش معلمان گرانقدری است که عمر خود را صرف تعلیم و تربیت نموده اند.

وی با تاکید براینکه آموزش و پرورش محوری ترن و کارآمد ترین مجموعه در حوزه مقابله با اندیشه های بیگانه است، تصریح کرد:معلم دراین عرصه خطیر میداندار و  پرچمدار است که در جایگاه راهبر این نهاد انسان ساز ، نقش آفرین است.

رییس شورای آموزش و پرورش استان ادامه داد: اگر خواهان جامعه توسعه یافته و کارآمد هستیم مسیر آن فقط از آموزش و پرورش می گذرد که با رویکرد دین محوری ضامن سعادت کشور در همه ابعاد است.

به گفته عزیزی: تقویت روحیه برادری و توسعه وحدت و همدلی نیازم مبرم امروز کشور است که آموزش و پرورش به عنوان سکاندار تعلیم و تربیت  نقش مهمی در تحقق این هدف دارد.

نماینده عالی دولت همچنین با بیان اینكه تحول در جامعه نیازمند عناصری است که بتوانند این مهم را راهبری نمایند، از معلم به عنوان محور تحول فکری در جامعه نام برد که آثار آن به همه بخش ها تسری می یابد.

عزیزی خاتمه ضمن قدردانی از تلاش های ارزنده مجموعه آموزش و پرورش هرمزگان تاکید کرد: رویکرد مبتنی بر هدف و برنامه و  راهبری قابل تحسین مدیریت مجوعه با بهره گیری از همه ظرفیت ها، آموزش و پرورش هرمزگان راکارآمد و نقش آفرین در توسعه استان نموده است.

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان نیزضمن قرائت پیام وزیرآموزش وپرورش به مناسبت هفته معلم ، موفقیت های حاصل شده در آموزش و پرورش رانتیجه تلاش ها و مجاهدت شبانه روزی فرهنگیان عزیز در اقصی نقاط استان دانست و افزود: جا دارد از همه  کسانی که در تحقق اهداف و برنامه ها آموزش و پرورش و نظام تعلیم و تربیت نقش آفرین هستند یاد نموده و قدردان  واقعی آنان باشیم.

 احمد آخوندی در ادامه  با اشاره به شیوه نامه انتخاب معلمان نمونه در سال تحصیلی 91-90 ،افزود:امسال هفت نفر از فرهنگیان استان به عنوان معلم نمونه کشوری و 65معلم نیز برگزیده استانی هستند که در این آیین مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.

وی تاکید کرد:انتخاب معلمان نمونه نافی خدمات و مجاهدت ارزشمند سایر معلمان نیست و آموزش و پرورش استان در ایام گرامیداشت مقام معلم با برپایی  آیین های ویژه در سراسر استان، قدردان زحمات همه عزیزان فرهنگی  بود. آخوندی در خاتمه گفت: رسالت خطیر معلم تربیت صحیح نسل آینده کشور است که از این حیث جامعه مدیون تلاش  همه دلسوزان امر تعلیم و تربیت است .

شایان ذکر است:رونمایی ازتمبر يادبود معلمان نمونه استان، سخنرانی معلم پیشکسوت(غلام وکیلی)، پخش کلیپ واجرای سرود دانش آموزی ازدیگر بخش های آیین تجلیل از مقام معلم در استان هرمزگان بود

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
بسم الله الرحمن الرحیم من سيد خليل مرتضوي مترجم زبان انگليسي به مسايل ورزشي اجتماعي سولاكاني ايراني جهاني -عمومي علاقه مندم. "پێشه‏کی...!" سڵاوو رێزم هه‏یه بۆ هه‏مو لایه‏ك.له م وێبلاگه‏م سه‏باره‏ت به هه‏مو شتێک ئه‏نووسم.هیوادارم ببێته جێی شانازی بۆ هه مو مان!! I am khalil mortazavi,and interested in sport,social,soolakanian, iranian,and briefly all of the world.mobile
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • سولاکان

     

    سولاکان - منزل پدری 21/1/1394 -سیدخلیل مرتضوی

    KR8yk

    آمار سایت
  • کل مطالب : 2744
  • کل نظرات : 59
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 51
  • آی پی امروز : 133
  • آی پی دیروز : 137
  • بازدید امروز : 275
  • باردید دیروز : 360
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 2,146
  • بازدید ماه : 5,917
  • بازدید سال : 75,850
  • بازدید کلی : 1,009,721
  • با یک کلیک بر روی لینک زیر 5 هزار تومان هدیه بگیرید!