loading...
سولاکان
سولاکان -ابوالمومن

YFBVo

سیدخلیل مرتضوی بازدید : 226 چهارشنبه 13 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
من به حال بدم ای دوست گرفتار شدم


چشمه زار ره تو دیدم و هوشیار شدم



عشق من بر ره تو، نی  که آمد ز من


من به اذنت ز ازل، راهی این دار شدم


جان من با نظرت، جان ز ازل چون بگرفت


این چنین شد که ز دل، عاشق آن یار شدم


در سرا پرده ی دل، عاشق مستانش را


گر ببینید بدانید که چرا یار شدم


از سراسر رخ هستی، همه را جمع کنید


تا بگویم به نگاه شمعی بدین دار شدم


می بداد و به ازل مست خودش بنمودم


شاد ز آن لطف و کرم ساغر دربار شدم


می خوشا تو ز لبش نوشی ز آن جان به جان


عاقبت از کرمش من پی این کار شدم


کار من به بودش چون به اخلاص روم


من اگر توبه کنم چون به شبی زار شدم


آتشی را که دلم زمزمه ی آن نداشت


خود بدادی به دلم  آتش و هم نار شدم


تا نبینم ز کسی حرف و چرا در راهت


خود بدیدی که همی سنگ و همی خوار شدم


تا نوازی به صواب تار به تکوین جهان


خوش ز آنم که ترا سیمک آن تار شدم


کی توانم بدمم یا که بگویم یک حرف


مست خود کردی که حال، قائل اسرار شدم


نی که ذوالحمد بتواند بچشد می به نمی


جام می داد به دستم که می یار شدم


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
بسم الله الرحمن الرحیم من سيد خليل مرتضوي مترجم زبان انگليسي به مسايل ورزشي اجتماعي سولاكاني ايراني جهاني -عمومي علاقه مندم. "پێشه‏کی...!" سڵاوو رێزم هه‏یه بۆ هه‏مو لایه‏ك.له م وێبلاگه‏م سه‏باره‏ت به هه‏مو شتێک ئه‏نووسم.هیوادارم ببێته جێی شانازی بۆ هه مو مان!! I am khalil mortazavi,and interested in sport,social,soolakanian, iranian,and briefly all of the world.mobile
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • سولاکان

     

    سولاکان - منزل پدری 21/1/1394 -سیدخلیل مرتضوی

    KR8yk

    آمار سایت
  • کل مطالب : 2744
  • کل نظرات : 59
  • افراد آنلاین : 14
  • تعداد اعضا : 51
  • آی پی امروز : 87
  • آی پی دیروز : 69
  • بازدید امروز : 108
  • باردید دیروز : 90
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 108
  • بازدید ماه : 3,032
  • بازدید سال : 92,421
  • بازدید کلی : 1,026,292
  • با یک کلیک بر روی لینک زیر 5 هزار تومان هدیه بگیرید!