loading...
سولاکان
سولاکان -ابوالمومن

YFBVo

سیدخلیل مرتضوی بازدید : 210 پنجشنبه 07 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
تیم فوتبال بایرن مونیخ با شکست دادن رئال مادرید در ضربات پنالتی، به فینال لیگ قهرمانان اروپا رسید. مهار ضربه پنالتی رونالدو توسط مانوئل نویر، سرآغاز سیه روزی مادریدی ها بود.
عصر ایران ورزشی - تیم فوتبال بایرن مونیخ با شکست دادن رئال مادرید در ضربات پنالتی، به فینال لیگ قهرمانان اروپا رسید.

شب گذشته دو تیم رئال مادرید و بایرن مونیخ در سانتیاگو برنابئو بازی برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا را برگزار کردند که این بازی در ضربات پنالتی با نتیجه 4 بر 3 به سود بایرن مونیخ به پایان رسید.

رئال مادرید در وقت قانونی 2 بر 1 از حریف خود پیش افتاد اما به دلیل برد 2 بر 1 بایرن در بازی رفت، کار به وقت اضافی کشید.

تلاش دو تیم در وقت اضافی نتیجه ای در برنداشت و در ضربات پنالتی، مونیخی ها سه ضربه از پنج ضربه خود را به گل بدل کردند و رئال مادرید تنها موفق شد یک پنالتی از چهار پنالتی اش را به گل بدل کند.

کریس رونالدو، کاکا و سرخیو راموس ضربات پنالتی شان به هدر رفت و در جمع پنالتی زنان بایرن مونیخ نیز تونی کروس و فیلیپ لام نتوانستند کاسساس را مغلوب کنند.

بازی دو تیم در حالی شروع شد که رئال مادرید با دلیل گل زده در بازی رفت، با برد 1ر بر صفر نیز می توانست راهی بازی فینال شود.

اشتباه داوری بازی در دقیقه 5 یک پنالتی تقدیم شاگردان مورینیو کرد و کریس رونالدو با فریب دادن نویر دروازه بان بایرن، رئال را یک بر صفر پیش انداخت.

پس از گل رئال، آرین روبن در مصاف تک به تک با کاسیاس، فرصتی طلایی را از دست داد.

در دقیقه 14 بازی رونالدو در قلب خط دفاعی بایرن صاحب توپ شد و با ضربه ای دقیق برای دومین بار دروازه نویر را گشود.

در حالی که به نظر می رسید گل های بیشتری در انتظار بایرن مونیخ است و این تیم شب تلخی را در سانتیاگو برنابئو سپری خواهد کرد، خطای پنالتی پپه بر روی مهاجم بایرن در دقیقه 27، مونیخی ها را به گل رساند.

آرین روبن با ضربه ای محکم و دقیق، از روی نقطه پنالتی دروازه کاسیاس را گشود.

بایرن مونیخ در نیمه اول بازی، پس از دریافت گل دوم، نه تنها موقعیت های گلزنی بیشتری نسبت به رئال مادرید داشت بلکه در اکثر دقایق بازی، توپ و میدان را نیز در اختیار داشت.

ماریو گومز و کریم بنزما تا پایان نیمه اول دو بار تا آستانه گلزنی پیش رفتند اما شوت سرکش بنزما از کنار دروازه بایرن راهی اوت شد و گومز نیز در موقعیتی تک به تک با کاسیاس، توپ را به پای دروازه بان باتجربه رئال کوبید.

خوزه مورینیو در نیمه دوم موفق شد زهر تیم بایرن را بگیرد و بازی ایذایی این تیم را خنثی کند اما نتوانست تدبیری برای شکستن مجدد خط دفاعی بایرن بیندیشد.

مهمترین فرصت گلزنی در نیمه دوم، در دقیقه 86 با پاس آرین روبن نصیب گومز شد اما مهاجم بایرن با تکنیک پایین خود قادر به گشودن دروازه رئال نشد.

روبن اندکی پیشتر به شکلی خودخواهانه از پاس دادن به گومز، که رد موقعیتی طلایی برای گلزنی بود، خودداری کرده بود.

در وقت اضافی، رئال مادرید بر بایرن مونیخ غلبه داشت اما قادر به خلق فرصت گلزنی نشد.

ورود کاکا و هیگواین و گرانرو به جای دی ماریا، بنزما و مسعود اوزیل نیز نتوانست رئال را به گل سوم برساند.

در ضربات پنالتی، نویر موفق شد پنالتی رونالدو و کاکا را مهار کند. در حالی که بایرن دو بر صفر در ضربات پنالتی پیش افتاده بود، کاسیاس ضربه تونی کروس را مهار کرد. پس از آن ژابی آلونسو پنالتی سوم رئال را به گل بدل کرد تا رئالی ها امید بیشتری برای رسیدن به فینال پیدا کنند.

پس از آنکه کاسیاس پنالتی فیلیپ لام را نیز مهار کرد، همه چیز مهیای بازگشت رئال به به شرایط برابر بود، اما سرخیو راموس پنالتی چهارم رئال را به بالای دروازه بایرن زد و امید احیا شده مورینیو را ناامید کرد.

آخرین پنالتی بایرن مونیخ را باستین شواین اشتایگر وارد دروازه رئال مادرید کرد و صعود بایرن به فینال لیگ قهرمانان اروپا مسجل شد.     
-------------------------------------------------------------------------------------
وبلاگ مترجم سيدخليل مرتضوي -سولاكان بوكان

 
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
بسم الله الرحمن الرحیم من سيد خليل مرتضوي مترجم زبان انگليسي به مسايل ورزشي اجتماعي سولاكاني ايراني جهاني -عمومي علاقه مندم. "پێشه‏کی...!" سڵاوو رێزم هه‏یه بۆ هه‏مو لایه‏ك.له م وێبلاگه‏م سه‏باره‏ت به هه‏مو شتێک ئه‏نووسم.هیوادارم ببێته جێی شانازی بۆ هه مو مان!! I am khalil mortazavi,and interested in sport,social,soolakanian, iranian,and briefly all of the world.mobile
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • سولاکان

     

    سولاکان - منزل پدری 21/1/1394 -سیدخلیل مرتضوی

    KR8yk

    آمار سایت
  • کل مطالب : 2744
  • کل نظرات : 59
  • افراد آنلاین : 24
  • تعداد اعضا : 51
  • آی پی امروز : 268
  • آی پی دیروز : 69
  • بازدید امروز : 439
  • باردید دیروز : 90
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 439
  • بازدید ماه : 3,363
  • بازدید سال : 92,752
  • بازدید کلی : 1,026,623
  • با یک کلیک بر روی لینک زیر 5 هزار تومان هدیه بگیرید!