loading...
سولاکان
سولاکان -ابوالمومن

YFBVo

سیدخلیل مرتضوی بازدید : 215 یکشنبه 03 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
 دیروز به دانش آموزان دوم راهنمايی گفتم هرکس یک خاطره پنج شش خطی بنویسد و آن را بخواند. خاطرات خیلی جالبی نوشته بودند. یکی نوشته بود یک بار که ما به روستا رفته بودیم به شکم اسب دست زدم و اسب لگد محکمی به کله ام زد و چندین روز در بیمارستان بستری بودم و بعد جای محل آسیب دیدگی را که هنوز از بین نرفته است را نشان داد. یکی نوشته بود یک بار که در خانه حمام می کردم آب سرد شد من با عصبانیت از حمام خارج شدم و گفتم که چرا آب سرد شده است؟ از قضا مهمان هم داشتیم. دیدم همه با تعجب به من نگاه میکنند و می خندند، متوجه شدم که همانطور لخت از حمام زده ام بیرون.

 يک خاطره جالب را شلوغترین فرد کلاس که همیشه می خندد و شیطنت می کند خواند که در باره خانم معلم اول ابتدائیش بود و نوشته بود که خانم معلم یک بار به او سیلی محکمی زده است و در پایان گفت که خانم معلم اول ابتدائیش سال گذشته فوت کرده است با خواندن این جمله متوجه شدم ناراحت شده است و نمی تواند ادامه دهد. دیدم به آرامی اشک از چشمانش سرازیر شد سعی کرد صورتش را با دستانش بگیرد ولی گریه مجالش نداد و با شدت شروع به گریه کردن کرد همه بچه ها و حتی خود من هم تعجب کرده بودیم که مگر فلانی شاگرد خنده رو و بازیگوش می تواند به این راحتی گریه کند هرچه قدر دلداریش دادم گریه اش قطع نمی شد و تقریبا ده دقیقه این حالت او ادامه داشت.

واقعا که از روی ظاهر نمی توان در باره دانش آموزان قضاوت کرد. بچه ها دنیای عجیبی دارند. دنیايی عجیب، پاک و صمیمی. من هم یاد گرفتم که شاید شلوغترین بچه ها حساسترین آنها باشند.

+ نوشته شده در  دوشنبه 1383/07/27ساعت   توسط اسماعیل سلیمی ساعتلو 
وبلاگ مترجم سيدخليل مرتضوي سولاكان بوكان (سولاكان)
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
بسم الله الرحمن الرحیم من سيد خليل مرتضوي مترجم زبان انگليسي به مسايل ورزشي اجتماعي سولاكاني ايراني جهاني -عمومي علاقه مندم. "پێشه‏کی...!" سڵاوو رێزم هه‏یه بۆ هه‏مو لایه‏ك.له م وێبلاگه‏م سه‏باره‏ت به هه‏مو شتێک ئه‏نووسم.هیوادارم ببێته جێی شانازی بۆ هه مو مان!! I am khalil mortazavi,and interested in sport,social,soolakanian, iranian,and briefly all of the world.mobile
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • سولاکان

     

    سولاکان - منزل پدری 21/1/1394 -سیدخلیل مرتضوی

    KR8yk

    آمار سایت
  • کل مطالب : 2744
  • کل نظرات : 59
  • افراد آنلاین : 44
  • تعداد اعضا : 51
  • آی پی امروز : 417
  • آی پی دیروز : 101
  • بازدید امروز : 901
  • باردید دیروز : 335
  • گوگل امروز : 6
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 2,497
  • بازدید ماه : 2,497
  • بازدید سال : 91,886
  • بازدید کلی : 1,025,757
  • با یک کلیک بر روی لینک زیر 5 هزار تومان هدیه بگیرید!