loading...
سولاکان
سولاکان -ابوالمومن

YFBVo

سیدخلیل مرتضوی بازدید : 250 دوشنبه 07 اسفند 1391 نظرات (0)

آرزو میکنم سولاکان /سولاکانبوکان:


" آرزو می کنم در بهاران

دست جنگل پر از سایه باشد

روز و شب خار و گل دست در دست

مار با پونه همسایه باشد

در هوا مهربانی بپیچد

مثل بوی علف، بوی هیزم

ناگهان جشن باران بگیرد

خوشه های طلا رنگ گندم

آرزو می کنم ناله غم

در هیاهوی شادی بمیرد

بوته های گل سرخ وحشی

جای دیوارها را بگیرد

آرزو می کنم دست هایت

مثل یک شاخه بخشنده باشد

آرزو می کنم هر کجایی

مثل گل بر لبت خنده باشد"


پ.ن: شعر مال خودم نیست ولی خیییییلی دوستش دارم. مطمئنم یه روزی دنیا اینجوری خواهد شد.

+ نوشته شده در دوشنبه یازدهم دی 1391ساعت 22:53 توسط مترجم سیدخلیل مرتضوی /سولاکانبوکان | نظر بدهید
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
بسم الله الرحمن الرحیم من سيد خليل مرتضوي مترجم زبان انگليسي به مسايل ورزشي اجتماعي سولاكاني ايراني جهاني -عمومي علاقه مندم. "پێشه‏کی...!" سڵاوو رێزم هه‏یه بۆ هه‏مو لایه‏ك.له م وێبلاگه‏م سه‏باره‏ت به هه‏مو شتێک ئه‏نووسم.هیوادارم ببێته جێی شانازی بۆ هه مو مان!! I am khalil mortazavi,and interested in sport,social,soolakanian, iranian,and briefly all of the world.mobile
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • سولاکان

     

    سولاکان - منزل پدری 21/1/1394 -سیدخلیل مرتضوی

    KR8yk

    آمار سایت
  • کل مطالب : 2744
  • کل نظرات : 59
  • افراد آنلاین : 21
  • تعداد اعضا : 51
  • آی پی امروز : 177
  • آی پی دیروز : 112
  • بازدید امروز : 231
  • باردید دیروز : 279
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 8
  • بازدید هفته : 1,108
  • بازدید ماه : 1,108
  • بازدید سال : 90,497
  • بازدید کلی : 1,024,368
  • با یک کلیک بر روی لینک زیر 5 هزار تومان هدیه بگیرید!