loading...
سولاکان
سولاکان -ابوالمومن

YFBVo

سیدخلیل مرتضوی بازدید : 149 پنجشنبه 26 بهمن 1391 نظرات (0)
مهمترین عناوین سیاسی خبرگزاریهای امروز
هاشمی رفسنجانی: تا آخر پای نظام و رهبری ایستاده‌ام
شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۲۸
کد مطلب: 21003
باشگاه خبرنگاران به نقل از وب سایت شخصی هاشمی رفسنجانی می نویسد: مودت و برادری من و رهبری از همان ابتدا تا امروز مصداق عینی اخوت فی الله است، اخوتی که خیلی ها از ابتدای انقلاب تا امروز سعی کرده اند بنا بر اقوال سیاسی رایج بر آن خدشه وارد کنند که به فضل الهی و به دعای خیر امام (ره) ناکام مانده و می مانند.
به گزارش سرویس سیاسی اول نیوز، ابلاغ قانون اصلاح شده انتخابات ریاست جمهوری به وزارت کشور/ احمدی‌نژاد: آینده روابط با مصر بسیار شکوفا خواهد بود/ تهران با مذاکره تحت فشار مخالف است/ تا آخر پای نظام و رهبری ایستاده‌ام/ منبر می‌رفتیم تا دستگیر شویم، از مهمترین عناوین خبرگزاریهای امروز می باشند.


ابلاغ قانون اصلاح شده انتخابات ریاست جمهوری به وزارت کشور


خبرگزاری فارس اصلاح شده متن انتخابات ریاست جمهوری را انتشار داد. محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهوری کشورمان قانون «اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری» را برای اجرا به وزارت کشور ابلاغ کرد.


۹هزار واحد مسکن مهر در البرز به بهره برداری می رسد

خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) این خبر را از زبان سعید صابونی مدیر کل راه و شهرسازی البرز نقل می کند: با حضور رئیس جمهور دکتر احمدی نژاد، ۹ هزار واحد مسکن مهر در مناطق مختلف این استان هفته جاری مورد بهره برداری قرار می گیرد و این واحدهای مسکونی در مناطق ماهدشت کرج و شهرک ابریشم ساوجبلاغ قرار دارند.
در مجموع بیش از ۱۰۰ هزار واحد مسکونی در قالب مسکن مهر و خود مالک در این استان در حال ساخت است که تاکنون بخشی از آنها به متقاضیان واگذار شده است.


احمدی‌نژاد: آینده روابط با مصر بسیار شکوفا خواهد بود/تهران با مذاکره تحت فشار مخالف است

خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) در جریان سفر احمدی نژاد به مصر و گفت گوی وی با روزنامه مصری مطرح کرده و می نویسد: وی درباره پیشنهاد تشکیل کمیته‌ چهارجانبه ویژه سوریه با حضور عربستان، مصر، ترکیه و ایران گفت: مطمئنم که برادران‌مان در عربستان از هر اقدام مثبتی که در خصوص سوریه اتخاذ شود، خوشحال خواهند شد دلیلی نمی‌بینم که آن‌ها از این مساله استقبال نکنند.
رییس‌جمهور کشورمان درباره نشست با مسوولان الازهر خاطرنشان کرد:‌ نشست در الازهر برای تحقق همبستگی با برادران‌مان بود که طی آن موضوعات خوب و مسایل مهم بین‌المللی مورد بررسی قرار گرفت.
معتقدیم که باید بر سر اهداف بزرگی برای تحقق وحدت و همبستگی به توافق برسیم به طور مثال ایجاد عدالت، توحید، صلح و برادری در سطح جهان، از بین بردن تبعیض، استفاده از زور، اشغال و تجاوز، اما برخی تنگ‌نظران موجب بروز اختلاف نظرها می‌شوند و شیطان‌صفتان می‌خواهند انسان‌های مومن و موحد به مسایل کوچک مشغول شوند. ما هرگز اسیر دیگران نمی‌شویم و یا به بازیچه‌ای در دست دشمن تبدیل نخواهیم شد.


ورود بسیج برای نظارت بر قیمت ها/ توافقی با دولت برای هدفمندی نداشتیم

خبرگزاری مهر این خبر را از زبان مصباحی مقدم رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس نقل می کند و از زبان او و با اشاره به جلسات دولت و مجلس ادامه می دهد: این جلسات نتیجه روشنی داشت که می توان به عیدی ویژه دولت و مجلس که در اسفند به مردم پرداخت می شود اشاره کرد.
در جلسات کارگروهی این جلسه موضوعاتی از قبیل آثار هدفمندکردن یارانه ها در مرحله اول و آثار آن در جامعه و پیش بینی فاز دوم هدفمند کردن یارانه ها و آثار تورمی و شرایطی که برای اجرای این مرحله از قانون برای جامعه ایجاد می کند مورد بحث قرار گرفت.


تا آخر پای نظام و رهبری ایستاده‌ام / منبر می‌رفتیم تا دستگیر شویم

باشگاه خبرنگاران به نقل از وب سایت شخصی هاشمی رفسنجانی می نویسد: مودت و برادری من و رهبری از همان ابتدا تا امروز مصداق عینی اخوت فی الله است، اخوتی که خیلی ها از ابتدای انقلاب تا امروز سعی کرده اند بنا بر اقوال سیاسی رایج بر آن خدشه وارد کنند که به فضل الهی و به دعای خیر امام (ره) ناکام مانده و می مانند.
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
بسم الله الرحمن الرحیم من سيد خليل مرتضوي مترجم زبان انگليسي به مسايل ورزشي اجتماعي سولاكاني ايراني جهاني -عمومي علاقه مندم. "پێشه‏کی...!" سڵاوو رێزم هه‏یه بۆ هه‏مو لایه‏ك.له م وێبلاگه‏م سه‏باره‏ت به هه‏مو شتێک ئه‏نووسم.هیوادارم ببێته جێی شانازی بۆ هه مو مان!! I am khalil mortazavi,and interested in sport,social,soolakanian, iranian,and briefly all of the world.mobile
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • سولاکان

     

    سولاکان - منزل پدری 21/1/1394 -سیدخلیل مرتضوی

    KR8yk

    آمار سایت
  • کل مطالب : 2744
  • کل نظرات : 59
  • افراد آنلاین : 10
  • تعداد اعضا : 51
  • آی پی امروز : 34
  • آی پی دیروز : 69
  • بازدید امروز : 48
  • باردید دیروز : 90
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 48
  • بازدید ماه : 2,972
  • بازدید سال : 92,361
  • بازدید کلی : 1,026,232
  • با یک کلیک بر روی لینک زیر 5 هزار تومان هدیه بگیرید!