loading...
سولاکان
سولاکان -ابوالمومن

YFBVo

سیدخلیل مرتضوی بازدید : 215 یکشنبه 13 فروردین 1391 نظرات (0)

خدایا!

خسته ام، گمم

بیا، اشکهای گرمم را پاک کن

بیا و دستم را بگیر

پروازم ده به آسمانت

آنجا که خود را بیابم

و همراه نور شوم

آنجا که تو را بیابم

آنجا که که هستم و نیستم

آنجا که غم ها برایم شادی است

و آنجا که تو در من بتابی

خدایا

قلبم را به تو می دهم

پاکش کن از تمام آلودگی ها

پاکش کن از هرآنچه که نمی گذارد تو در آن نزول کنی

پاکش کن از خودم

پاکش کن از خودم


خدایا!

می دانم لیاقتش را ندارم

اما هنوز امیدوارم چون باز می دانم که درگه تو، درگه نومیدی نیست

و هنوز چشم در راه ام

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
بسم الله الرحمن الرحیم من سيد خليل مرتضوي مترجم زبان انگليسي به مسايل ورزشي اجتماعي سولاكاني ايراني جهاني -عمومي علاقه مندم. "پێشه‏کی...!" سڵاوو رێزم هه‏یه بۆ هه‏مو لایه‏ك.له م وێبلاگه‏م سه‏باره‏ت به هه‏مو شتێک ئه‏نووسم.هیوادارم ببێته جێی شانازی بۆ هه مو مان!! I am khalil mortazavi,and interested in sport,social,soolakanian, iranian,and briefly all of the world.mobile
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • سولاکان

     

    سولاکان - منزل پدری 21/1/1394 -سیدخلیل مرتضوی

    KR8yk

    آمار سایت
  • کل مطالب : 2744
  • کل نظرات : 59
  • افراد آنلاین : 10
  • تعداد اعضا : 51
  • آی پی امروز : 171
  • آی پی دیروز : 101
  • بازدید امروز : 247
  • باردید دیروز : 335
  • گوگل امروز : 6
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,843
  • بازدید ماه : 1,843
  • بازدید سال : 91,232
  • بازدید کلی : 1,025,103
  • با یک کلیک بر روی لینک زیر 5 هزار تومان هدیه بگیرید!