loading...
سولاکان
سولاکان -ابوالمومن

YFBVo

سیدخلیل مرتضوی بازدید : 179 پنجشنبه 21 دی 1391 نظرات (0)

مراسم انتخاب بهترینهای فوتبال جهان در سال 2012

لیونل مسی بازیکن سال جهان شد

ابی وامباخ بازیکن زن فوتبال جهان شد

جایزه پوشکاش به میروسلاو استاچ رسید

جایزه بازی جوانمردانه به ازبکستان رسید

ویسنته دل بوسکه بهترین مربی جهان شد

گزارش تصویری از مراسم انتخاب بهترینهای فوتبال

جهان در سال ۲۰۱۲

مراسم انتخاب بهترینهای فوتبال جهان در سال ۲۰۱۲

بهترین های فوتبال جهان در سال ۲۰۱۲ در حالی امروز در شهر زوریخ مقر فدراسیون بین المللی فوتبال است انتخاب می شوند که ˈسپ بلاترˈ رییس فیفا گفته است، کسب این جایزه برای بازیکنان شاغل در خارج از اروپا سخت است چراکه که به اندازه اروپایی ها نمی توانند نظر رأی دهندگان را جلب کنند.

در این مراسم جوایزی به بهترینهای جهان مثل :

اهدای توپ طلا به بهترین بازیکن فوتبال جهان

انتخاب بهترین مربی فوتبال جهان

انتخاب زننده زیباترین گل سال با نام جایزه پوشکاش

انتخاب بهترین بازیکن زن جهان

و اما نامزدهای کسب بهترینهای فوتبال جهان

نامزدهای بهترین بازیکن فوتبال جهان در سال ۲۰۱۲

بهترین بازیکن سال ۲۰۱۲ دنیا در حالی امروز از بین سه نامزد نهایی این عنوان انتخاب می شود که شانس ˈلیونل مسیˈ ستاره آرژانتینی تیم بارسلونا از دیگران بیشتر است.

مسی در صورتی که انتخاب شود برای چهارمین بار جایزه توپ طلایی فیفا را دریافت خواهد کرد و رکورد دیگری را در کتاب اولین های خود به ثبت خواهد رساند.
بهترین بازیکن فوتبال جهان در سال 2012
دو نامزد دیگر دریافت این جایزه ˈآندرس اینی یستاˈهم تیمی مسی وˈکریستیانو رونالدوˈ رقیب او در رئال مادرید هستند.مسی که در سال ۲۰۱۲ در مجموع ۹۱ گل زده است، اگر انتخاب شود از بازیکنانی مثل ˈزین الدین زیدانˈ‌ وˈرونالدوˈ برزیلی پیشی خواهد گرفت که سه بار به عنوان بهترین بازیکن سال جهان انتخاب شده اند.اهدای جایزه توپ طلای فیفا (Ballon dˈOr) از سال ۱۹۵۶ تحت عنوان جایزه بهترین بازیکن سال اروپا آغازشد.درآن زمان این جایزه به بهترین بازیکن سال اروپا داده می شدوˈمیشل پلاتینیˈ،ˈیوهان کرایفˈوˈمارکو فان باستنˈ بازیکنانی هستند که هر کدام سه بار انتخاب شده اند.

انتخاب مسی ممکن است یکبار دیگر بحث هایی را در مورد مقایسه اش با بازیکنان اسطوره ای مثل ˈپه لهˈوˈدیه گو مارادوناˈ را به راه بیندازد. بازیکنانی که پیش از شروع اهدای جایزه بهترین بازیکن سال جهان توسط فیفا فوتبال را کنار گذاشته بودند.

جایزه بهترین بازیکن سال اروپا که توسط مجله فرانس فوتبال اهدا می شد و جایزه بهترین بازیکن سال جهانی فیفا درسال ۲۰۱۰ با هم ادغام شدند اما بازهم این دو بازیکن افسانه ای هرگز نتوانستند شانس این را پیدا کنند که یکی از نامزدها باشند.

بعد از مسی، اینی یستا و رونالدو دو نامزد دیگر این جایزه هستند.

اینی یستا در جریان مسابقات یورو ۲۰۱۲ و قهرمانی تیم اسپانیا خوش درخشید و رونالدو عملکرد درخشانی در جریان قهرمانی رئال مادرید در لیگ اسپانیا داشت. او سپس پرتغال را به نیمه نهایی رقابت های یورو ۲۰۱۲ رساند.

رونالدو در سال ۲۰۰۸ به عنوان بهترین بازیکن سال جهان انتخاب شد و دو بار در انتخاب بهترین بازیکن سال جهان بعد از مسی نفر دوم شده است.

نامزدهای بهترین مربی فوتبال جهان در سال ۲۰۱۲

اما دربخش مربیانˈویسنته دل بوسکهˈ سرمربی تیم ملی اسپانیا به همراه ˈخوزه مورینیوˈ سرمربی رئال مادریدوˈپپ گواردیولاˈسرمربی سابق بارسلونا نامزدهای کسب جایزه بهترین مربی سال هستند.

نفرات برتر را گروهی از مربیان و کاپیتان های تیم های ملی فوتبال جهان و همچنین تعدادی از روزنامه نگاران منتخب انتخاب می کنند.

رأی گیری از این افراد برای نامزدهای نهایی در ماه نوامبر انجام شد که مسی هنوز نتوانسته بود به رکورد ۸۵ گل ˈگرد مولرˈ‌ در یک سال برسد.

او دریکسال گذشته در مجموع ۷۹ گل برای بارسلونا و ۱۲ گل برای آرژانتین زده است در حالیکه ۴۶ گل برای رئال مادرید به ثمر رسانده است. پرتغال اگر به قهرمانی در یورو ۲۰۱۲ می رسید، شانس رونالدو هم برای دریافت جایزه توپ طلا افزایش می یافت اما این تیم در نیمه نهایی مغلوب اسپانیا شد.

اما سه نامزد نهایی احتمالا در ترکیب بهترین تیم دنیا جای خواهند گرفت که اعضای آن توسط ۵۰ هزار بازیکن از سراسر جهان انتخاب می شوند.

نامزدهای زننده زیباترین گل فوتبال جهان در سال ۲۰۱۲

در بخش انتخاب زننده زیباترین گل سال با نام جایزه پوشکاش، ˈنیمارˈ‌ برزیلی به خاطر گلی که برای سانتوس در بازی با اینترناسیونال زد، نامزد شده است.

ˈرادامل فالکائوˈبرای گلی که درجریان دیدار اتلتیکو مادرید در مقابل امریکا دی مالی زد و ˈ میروسلاو استاچˈ از تیم فنرباغچه به خاطر گلی که در برابر گنسلریرلیگی به ثمر رساند، دو نامزد دیگر این جایزه هستند.

نامزدهای بهترین بازیکن زن فوتبال جهان در سال ۲۰۱۲

در بخش زنان بهترین بازیکن سال نیز احتمال می رود تیم آمریکا بعد از قهرمانی در المپیک لندن بیشترین جوایز را به خود اختصاص دهد.

در این بخش ˈابی وامباخˈ و ˈالکس مورگانˈ با برنده پنج دوره یعنی ˈمارتاˈ برزیلی رقابت می کنند.

ˈپیا ساندیجˈ نیز شانس نخست دریافت بهترین مربی تیم زنان است. رقبای او ˈنوریو ساساکیˈ از تیم ژاپن نایب قهرمان المپیک لندن و ˈبرونو بینیˈ از تیم فرانسه هستند.

————————————————————————————————–

لیونل مسی بازیکن سال جهان شد

لیونل مسی بازیکن سال جهان شد

مراسم انتخاب بهترین‌های فوتبال جهان امشب در مقر فیفا و در شهر زوریخ برگزار شد و لیونل مسی مهاجم آرژانتینی بارسلونا برای چهارمین بار عنوان بهترین بازیکن فوتبال جهان را از آن خود کرد و توپ طلا را به دست آورد.

مسی که در سال ۲۰۱۲ در مجموع ۹۱ گل به ثمر رسانده از بازیکنانی مثل زین‌الدین زیدان و رونالدو برزیلی که هر کدام سه بار به عنوان بهترین بازیکن سال جهان انتخاب شده‌اند، پیشی گرفت.

مسی برای کسب این عنوان با کریستیانو رونالدو مهاجم پرتغالی رئال مادرید و آندرس اینیستا هافبک بارسلونا به رقابت پرداخت.

—————————————————————————————————

ابی وامباخ بازیکن زن فوتبال جهان شد

مراسم انتخاب بهترین‌های فوتبال جهان امشب در زوریخ مقر فیفا برگزار می شود، ابی وامباخ بازیکن تیم ملی آمریکا به عنوان بهترین فوتبالیست زن در سال ۲۰۱۲ برگزیده شد.

این فوتبالیست آمریکایی با مورگان،هموطن خود و مارتا برزیلی دارنده ۵ عنوان بهترین بازیکن زن جهان رقابت داشت.

—————————————————————————————————

جایزه پوشکاش به میروسلاو استاچ رسید

در مراسم انتخاب برترین های فوتبال که در زوریخ سوئیس در حاالی برگزاری است، جایزه بهترین گل به میروسلاو استاچ رسید. وی این گل را در دیدار فنرباغچه مقابل گنچلربیرلیگی ترکیه به ثمر رساند.

گل فالکائو دوم و گل نیمار نیز در رده سوم قرار گرفت.

وی پس از دریافت جایزه گفت: خیل خوشحالم از این جایزه و باید از هم بازی هایم در باشگاه و تیم ملی تشکر می کنم.

این جایزه معروف به جایزه پوشکاش، ستاره فقید لهستان است.

—————————————————————————————————

بازی جوانمردانه به ازبکستان رسید

در مراسم انتخاب برترین‌های فوتبال جهان در سال ۲۰۱۲ که در زوریخ سوئیس در حال برگزاری است، جایزه بازی جوانمردانه به فدراسیون فوتبال ازبکستان رسید.

—————————————————————————————————-

ویسنته دل بوسکه بهترین مربی جهان

ویسنته دل بوسکه بهترین مربی جهان

مراسم انتخاب بهترین‌های فوتبال جهان امشب در مقر فیفا و شهر زوریخ برگزار شد و در بخش بهترین مربی فوتبال، ویسنته دل بوسکه سرمربی تیم ملی فوتبال اسپانیا با کسب اکثریت آرا این عنوان را بدست آورد.

دل بوسکه در این بخش با جوزپه گواردیولا و ژوزه مورینیو رقابت داشت.

—————————————————————————————————

تیم منتخب سال ۲۰۱۲ فوتبال جهان

تیم منتخب سال 2012 فوتبال جهان

در مراسم انتخاب برترین‌های فوتبال جهان بر اساس نظر کارشناسان، تیم منتخب جهان اعلام شد که بر این اساس ایکر کاسیاس، دنی آلوز، جرارد پیکه، سرخیو راموس، فالکائو، مارسلو ژاوی، ژاوی آلونسو، اینیستا، لیونل مسی و رونالدو ۱۱ بازیکن این تیم بودند.

در تیم منتخب سال ۲۰۱۲ فقط فالکائو غریبه بود از تیم اتلتیکو مادرید انتخاب شد و ۱۰ نفر دیگر بازیکنان تیم های رئال مادرید و بارسلونا بودند.

—————————————————————————————————-

گزارش تصویری از مراسم انتخاب بهترینهای فوتبال جهان در سال ۲۰۱۲

گزارش تصویری از مراسم انتخاب بهترینهای فوتبال جهان در سال 2012گزارش تصویری از مراسم انتخاب بهترینهای فوتبال جهان در سال 2012گزارش تصویری از مراسم انتخاب بهترینهای فوتبال جهان در سال 2012گزارش تصویری از مراسم انتخاب بهترینهای فوتبال جهان در سال 2012گزارش تصویری از مراسم انتخاب بهترینهای فوتبال جهان در سال 2012

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
بسم الله الرحمن الرحیم من سيد خليل مرتضوي مترجم زبان انگليسي به مسايل ورزشي اجتماعي سولاكاني ايراني جهاني -عمومي علاقه مندم. "پێشه‏کی...!" سڵاوو رێزم هه‏یه بۆ هه‏مو لایه‏ك.له م وێبلاگه‏م سه‏باره‏ت به هه‏مو شتێک ئه‏نووسم.هیوادارم ببێته جێی شانازی بۆ هه مو مان!! I am khalil mortazavi,and interested in sport,social,soolakanian, iranian,and briefly all of the world.mobile
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • سولاکان

     

    سولاکان - منزل پدری 21/1/1394 -سیدخلیل مرتضوی

    KR8yk

    آمار سایت
  • کل مطالب : 2744
  • کل نظرات : 59
  • افراد آنلاین : 45
  • تعداد اعضا : 51
  • آی پی امروز : 426
  • آی پی دیروز : 101
  • بازدید امروز : 962
  • باردید دیروز : 335
  • گوگل امروز : 6
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 2,558
  • بازدید ماه : 2,558
  • بازدید سال : 91,947
  • بازدید کلی : 1,025,818
  • با یک کلیک بر روی لینک زیر 5 هزار تومان هدیه بگیرید!