loading...
سولاکان
سولاکان -ابوالمومن

YFBVo

سیدخلیل مرتضوی بازدید : 251 سه شنبه 23 آبان 1391 نظرات (0)

احضار مجری سرشناس تلویزیون به مرجع قضایی به اتهام رابطه نامشروع

+181

ماجرا از اين قرار است که دختر جواني با اعلام شکايت از اين مجري معروف مدعي شد: سال 88 اين مجري تلويزيون در حالي که هر دو در حج بوديم به من ابراز علاقه کرد و گفت به خاطر مشکلاتي که با همسرش دارد، در شرف طلاق است و از من خواست بعد از طلاق با او ازدواج کنم. پيش از اينکه به حج مشرف شويم هم به بهانه مسائل کاري با من در تماس بود.

اجاره سوئيت اختصاصي در کيش

وي با بيان اينکه من هم بدم نمي آمد با اين فرد ازدواج کنم ادامه داد: بعد از اينکه از حج برگشتيم، به بهانه برگزاري همايشي در کيش مرا با خود همراه کرد اما وقتي به آنجا رسيديم متوجه شدم که خبري از همايش نيست. او يک سوئيت اختصاصي اجاره و مرا خواهرزاده خود معرفي کرده بود. در آنجا بود که براي اولين بار با من ارتباط برقرار کرد.

تلاش براي اخذ وام 100 ميليوني با ضمانت شاکي

دختر جوان با بيان اينکه اين مجري تلويزيون به او پيشنهاد ازدواج داده بود گفت: بعد از آن هم، به بهانه هاي مختلف مرا به حدود 7 شهر ديگر مانند مشهد، اصفهان و شيراز برد و با من ارتباط داشت.

وي گفت: مدتي بعد که به او گفتم پس کي با من ازدواج مي کني، مدعي شد به خاطر مشکلات مالي اين کار به تعويق افتاده و از من خواست ضمانت او را براي دريافت وام يک صد ميليون توماني بپذيرم که من هم قبول کردم اما در جريان اخذ وام بوديم که متوجه شدم موضوع اختلاف خانوادگي و اقدام براي جدايي از همسرش دروغ است.

انصراف از شکايت با وساطت مسئولان صداوسيما/شکايت مجدد به دليل تهديد متهم

دختر جوان گفت: اسفندماه سال 88 از اين فرد شکايت کردم و در همان زمان متوجه شدم که گويا با زن ديگري هم ارتباط دارد. برخي از مسئولان تلويزيون ميانجيگري کردند و من از شکايت خودم منصرف شدم. اما مدتي است که مرا تهديد مي کند که سفته هايي که از من در اختيار دارد را به اجرا مي گدارد.

ممنوع التصوير شدن مجري با شکايت دختر جوان

وي با بيان اينکه با اعلام شکايت مجدد من، اين فرد ممنوع التصوير شده است گفت: تمام مستندات از جمله پرينت مکالمات، پيامک ها، اسامي هتل هايي که رفتيم را به مسئولان قضايي ارائه کردم و منتظر هستم تا به اين پرونده رسيدگي شود.

يک منبع آگاه در اين زمينه به خبرنگار فارس گفت: متهم پرونده تا اين لحظه منکر اتهامات خود شده و شاکي هم ادعايي مبني بر اينکه آزارواذيت با اکراه و عنف بوده، نداشته است

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
بسم الله الرحمن الرحیم من سيد خليل مرتضوي مترجم زبان انگليسي به مسايل ورزشي اجتماعي سولاكاني ايراني جهاني -عمومي علاقه مندم. "پێشه‏کی...!" سڵاوو رێزم هه‏یه بۆ هه‏مو لایه‏ك.له م وێبلاگه‏م سه‏باره‏ت به هه‏مو شتێک ئه‏نووسم.هیوادارم ببێته جێی شانازی بۆ هه مو مان!! I am khalil mortazavi,and interested in sport,social,soolakanian, iranian,and briefly all of the world.mobile
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • سولاکان

     

    سولاکان - منزل پدری 21/1/1394 -سیدخلیل مرتضوی

    KR8yk

    آمار سایت
  • کل مطالب : 2744
  • کل نظرات : 59
  • افراد آنلاین : 21
  • تعداد اعضا : 51
  • آی پی امروز : 302
  • آی پی دیروز : 101
  • بازدید امروز : 447
  • باردید دیروز : 335
  • گوگل امروز : 6
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 2,043
  • بازدید ماه : 2,043
  • بازدید سال : 91,432
  • بازدید کلی : 1,025,303
  • با یک کلیک بر روی لینک زیر 5 هزار تومان هدیه بگیرید!