loading...
سولاکان
سولاکان -ابوالمومن

YFBVo

سیدخلیل مرتضوی بازدید : 1418 یکشنبه 05 شهریور 1391 نظرات (0)

این روزها تقریبا هر کسی می‌داند که به علت تحریم‌های بانکی که برای کشورمان وجود دارد خرید اینترنتی از سایت‌های خارجی ناممکن یا بسیار مشکل است . 

خرید‌های اینترنتی از وب سایت‌های خارجی نیز معمولا توسط کارت‌های اعتباری انجام می‌شوند که البته تعداد کارت‌ها و با حساب‌هایی که اعتبارات گسترده در جهان دارند خیلی هم زیاد نیست .

از جمله معروف ترین آنها می‌توان به  Master Card , Visa Card , PayPal و … اشاره کرد . اما مشکل اینجاست که به علت تحریم‌ها برای داشتن اینها باید از ترفند‌های خاص و هزینه‌های بالا استفاده شود .

 

این بار CashU کار شما را آسان کرده است . شما در چند دقیقه  با ایجاد یک حساب کاربری رایگان می‌توانید از بسیاری از شرکت‌های خارجی طرف قرارداد CashU خرید کنید و هم چنین هر زمان می‌توانید حساب خود را با کارت‌های بانکی داخلی شارژ کنید . 

درواقع شما با کارت‌های بانکی خود از وب سایت‌های خارجی خرید می‌کنید !

چنین کاری شاید تاکنون مشکل خیلی از ما‌ها بود ! اما اکنون کار خیلی راحت تر شده است .

در این پست سعی کردیم مطلب را به قدری ساده ، کوتاه و قابل فهم توضیح بدیم تا کسانی که تاکنون وارد این فضا‌ها نشدند به راحتی متوجه شوند . کسانی که علاقه مند هستند با ما همراه باشند !

چند نمونه از کاربردهای مهم دیگر CashU : 

1- استفاده از آن برای شارژ حساب و برداشت از در بروکرهای فارکس 

2-استفاده از سابت‌های بازی و سرگرمی و همچنین خرید ویزا کارت‌های مجازی

۳- شارژ کردن Skype و بسیاری دیگر از تلفن‌های اینترنتی

 

چگونگی خرید اینترنتی : 

چگونگی خرید کردن از این طریق بسیار ساده است . فقط کافی است ۱ بار این متن را بخوانید و آن را امتحان کنید !

مراحل کار به این صورت است : 

 

1- ثبت نام رایگان در وب سایت CashU . که پس از ثبت نام همانند کارت‌های بانکی به شما شماره حساب تعلق میگیرد. لینک ثبت نام 

2- شارژ آنی حساب کاربری خود در CashU توسط شرکت‌های ایرانی طرف قرارداد CashU و با استفاده از  کارت‌های بانک‌های داخلی و به صورت اینترنتی. مثل این شرکت‌ها : شرکت شماره ۱   و شرکت شماره ۲ و ….

۳- خرید از وب سایت‌های طرف قرارداد CashU که روز به روز در حال افزایش اند. توسط شماره حساب کاربری شما در CashU ، رمز شما و… .مثل : شارژ Skype , …

 

کار تمام است . به همین سادگی میشه از خیلی از وب سایت‌های خارجی سرویس‌های مورد نیاز رو تهیه کرد.

 

نکته : برای خرید کالا بهتر است نه تنها از این روش بلکه از بسیاری روش‌های دیگر هم استفاده نکنید زیرا که تحریم‌ها و همچنین گمرک‌های داخلی و خارجی همچنان ممکن است برای کالای شما دردسر ساز شوند . اما برای سرویس‌های خدماتی خیال شما آسوده است !

 

*** در ادامه برای علاقه مندانی که دوست دارند اطلاعت بیشتری راجع به این سرویس داشته باشند به نقل از سایت " وب ترنسفر" خواندن مطالب زیر پیشنهاد می‌شود : 

 

 

cashU در سال ۲۰۰۲ توسط شرکت "مکتوب" راه اندازی شد و  همینک در ۲۸ کشور در سرتاسر دنیا قابل دسترس است. راه اندازی  cashU با این فرض انجام شد که ۱۳% از کاربران اینترنت تمایل به استفاده از کارت‌ها اعتباری به صورت آن لاین دارند. و از طرفی همیشه این نیاز وجود داشته است که راه حل مطمئنی برای خریدهای اینترنتی به وجود آید که مصون از کلاهبرداری و نقطه ضعف‌های امنیتی در محیط اینترنت باشد و همچنین یک سیستم جایگزین برای استفاده از کارت‌های اعتباری ایجاد شود.

cashU یک سرویس خدماتی پرداخت اینترنتی است. کاربر می‌تواند به طور رایگان یک حساب درcashU افتتاح کند که به طرق متنوعی قابلیت شارژ شدن را دارا است. مبلغی که به حسابcashU منتقل شود می‌تواند در وب سایتهایی که این پول را قبول می‌کند مورد استفاده قرار بگیرد و هر روز نیز به تعداد این وب سایت‌ها افزوده می‌شود.

cashU موفق شده است یک راه حل کلیدی برای تجارت الکترونیک ارائه دهد. همچنین فضای کاربردی آن همواره با سیستم‌های ضد کلاهبرداری به روز رسانی میشود و به این ترتیب فضای آن برای اسستفاده کابران در زمنه تجارت الکترونیک امن و امن تر می‌شود.

cashU   برای شرکت‌ها و وب سابت‌هایی که در ازای ارائه خدمات و کالا (از قبیل بازی‌های آن لاین و یا خدماتی مانند SMS و آهنگ موبایل)  قصد دریافت مبالغ با حجم خیلی کم از مشتریها دارند، خدمات خاص مرچنت به منظور تسهیل در روند پرداخت آن لاین را فراهم کرده  است.  سیستم پرداخت آن لاین در cashU نیاز به تنظیم خاصی ندارد و هزینه ای برای نصب دریافت نمی‌شود.

 

سوالات متداول درباره cashU

 

§       اکانت پرداخت CashU چیست؟
یک اکانت پرداخت Cashu  به منظور خریدهای اینترنتی با امنیت می‌باشد و بسیار شبیه کارت‌های دبیت هستند حتی مطمئن تر هم هستند. به راحتی می‌توانید مانده موجودی را در اکانت کنترل کنید و با محدود کردن موجودی و اختصاص آن به انجام خریدهای ضروری، خطر استفاده دیگران از اکانت تان را کاهش دهید.

§       من کردیت کارت دارم. چرا باید از Cashu استفاده کنم؟
چون مطمئن است! cashU یک راه امن برای پرداخت در وب سایت‌های مرچنت است، جاییکه شما علاقه ای به افشا کردن اطلاعات کارتهای اعتباری تان ندارید. همچنین بیشتر وب سایت‌های مرچنت cashU سرویس‌های منحصر به فردی را فراهم می‌سازند که مرکز آن دنیای آن لاین عرب است. بیشتر آن‌ها نمی‌توانند مستر یا ویزا کارت قبول کنند. برای دسترسی به این مرچنت‌ها باید از cashU استفاده کنید. آخرین مطلب مهم اینکه با یک آدرس ایمیل از اکانت پرداخت cashU خود می‌توانید به هر شخصی پول بفرستید.

§       چرا CashU از اکانت اعتباری مطمئن تر است؟
چون cashU یک سرویس پیش پرداخت است، جاییکه همه تراکنش‌های با پسوورد محافظت می‌شوند و موجودی قبل از اینکه برای هر نوع مرچنتی آزاد شود نگهداری می‌شود تا با موافقت نام انجام شود. اگر شما هیچ وقت بیشتر از نیازتان برای خرید اینترنتی فوری موجودی در حساب cashU ذخیره نکنید، هیچ خطری از نظر سو استفاده از اکانت بوسیله دیگران وجود ندارد حتی اگر دیگران به جزئیات اکانت شما دسترسی پیدا نکنند..

§       چه کسی می‌تواند یک  اکانت cashU باز کند؟ 
هر کسی می‌تواند این کار را انجام دهد.

§       چه جاهایی می‌توانم از cashU استفاده کنم؟
cashU می‌تواند به عنوان یک شیوه پرداخت مطمئن در سایت‌های e-commerce کهcashU قبول می‌کنند استفاده شود. هزاران مرچنت، cashU را قبول می‌کنند. بعضی از مهمترین آنها عبارتند از IFCMarkets, Skype, PayByCash و Travian.

§       با چه واحد پولهایی می‌توانم cashU خریداری کنم؟
شما می‌توانید از یک مرچنت با هر واحد پولی خرید انجام دهید. ولی تراکنش‌ها همیشه در اکانت cashu شما به دلار نمایش داده می‌شود.

§        آیا سودی از وجهی که در اکانت cashU من هست به دست می‌آورم؟
خیر. شما از پولی که در اکانت cashU دارید سودی به دست نمی‌آورید.

§        آیا امکان دارد که از یک مرچنت، پول به حساب cashU من بازپرداخت شود؟
بله. مرچنت‌های cashU می‌توانند به حساب cashU شما باز پرداخت انجام دهند.

§        آیا اکانت cashU من تاریخ انقضا دارد؟
خیر. اکانت cashU شما تاریخ انقضا ندارد. اما یک هزینه سالیانه به مبلغ یک دلار وجود دارد که به حساب تان اضافه می‌شود. اگر مانده حساب تان کمتر از یک دلار در زمان شارژ سالیانه باشد، اکانت شما به صورت اتوماتیک غیر فعال می‌گردد.

§       چگونه می‌توانم با قسمت  پشتیبانی Cashu تماس بگیرم؟
اگر پاسخ سوالات را در سوالات متدوال پیدا نکردید، از طریق سیستم پشتیبانی ما یک تیکت ثبت کنید. روی support کلیک کنید و سپس روی contact support کلیک کرده و نام کاربری اکانت خود و ایمیلی که در اکانت خود ثبت کرده اید زا وارد کنید. سوالات خود را نوشته و تیکت را ارسال کنید. ظرف مدت ۲۴ ساعت به سوالات تان جواب داده خواهد شد.

§        چگونه می‌توانم پاسخ پشتیبانی به سوالاتم را بخوانم؟
در قسمت homepage سایت cashU در صفحه تیکت روی کلمه support کلیک کنید. سپس روی contact support کلیک کرده و در صفحه تیکت روی my tickets در قشمت پایین صفحه کلیک کنید. آدرس ایمیلی که در بلیط وارد کردید را تایپ کنید و شماره بلیط را وارد کنید تا بلیط خود و همچنین پاسخ گروه پشتیبانی به سوالات خود را مشاهده کنید.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
بسم الله الرحمن الرحیم من سيد خليل مرتضوي مترجم زبان انگليسي به مسايل ورزشي اجتماعي سولاكاني ايراني جهاني -عمومي علاقه مندم. "پێشه‏کی...!" سڵاوو رێزم هه‏یه بۆ هه‏مو لایه‏ك.له م وێبلاگه‏م سه‏باره‏ت به هه‏مو شتێک ئه‏نووسم.هیوادارم ببێته جێی شانازی بۆ هه مو مان!! I am khalil mortazavi,and interested in sport,social,soolakanian, iranian,and briefly all of the world.mobile
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • سولاکان

     

    سولاکان - منزل پدری 21/1/1394 -سیدخلیل مرتضوی

    KR8yk

    آمار سایت
  • کل مطالب : 2744
  • کل نظرات : 59
  • افراد آنلاین : 12
  • تعداد اعضا : 51
  • آی پی امروز : 445
  • آی پی دیروز : 101
  • بازدید امروز : 1,067
  • باردید دیروز : 335
  • گوگل امروز : 6
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 2,663
  • بازدید ماه : 2,663
  • بازدید سال : 92,052
  • بازدید کلی : 1,025,923
  • با یک کلیک بر روی لینک زیر 5 هزار تومان هدیه بگیرید!