loading...
سولاکان
سولاکان -ابوالمومن

YFBVo

سیدخلیل مرتضوی بازدید : 255 شنبه 24 تیر 1391 نظرات (0)
- اندازه متن: + -  کد خبر: 7905 سه شنبه، 20 تیر 1391 - 08:44
مدیرعامل سایپا یدک:
شبکه نمایندگی ها چشم و چراغ گروه خودرو سازی سایپا هستند.
  


مدیرعامل شرکت سایپا یدک از برنامهریزی با هدف حمایت بیشتر از نمایندگیهای مجاز گروه خودروسازی سایپا خبر داد و گفت: سایپا با اطمینان به همت بلند نمایندگی های فروش و خدمات پس از فروش خود از تحریمها سربلند بیرون خواهد آمد.
محمدحسن گرمان در سومین همایش بینالمللی نمایندگیهای مجاز سایپا گفت: همه سختیهای تأمین نیاز مشتریان و مصرف کنندگان محصولات سایپا بر دوش نمایندگیهای فروش و خدمات پس از فروش سایپا است و این موضوع سبب میشود که نمایندگیهای سایپا با درک لازم از شرایط، فعالیت خود را به نحو احسن انجام دهند. ما به خدمتگذاری به چنین شبکه ی فهیم و دلسوزی افتخار میکنیم و معتقدیم که نمایندگان چشم و چراغ گروه خودروسازی سایپا هستند.
وی با بیان این موضوع که ما موظفیم در هر شرایطی کار و وظایف خود را درست انجام دهیم، افزود: برای حمایت از نمایندگیهای مجاز که اکنون شمار آن به 730 نمایندگی رسیده از این پس کلیه ی خدمات عمومی صرفاً در این مراکز صورت خواهد پذیرفت و تعمیرگاههای مرکزی صرفا به کار تحقیق اهتمام خواهند ورزید و به عنوان مراکز تخصصی به صورت محدود فعالیت خواهند کرد.
معاون فروش و بازاریابی سایپا با اشاره به این که بخش بزرگی از درآمد نمایندگان به فروش خودرو اختصاص دارد، ادامه داد: به منظور حمایت از نمایندگیها، فروش خودرو در شرکت سایپا خزر متوقف شده و دو تعمیرگاه مرکزی سایپا یدک در سال گذشته تعطیل شد تا خودروها به شبکه مراجعه کنند.
 مدیرعامل سایپا یدک با اشاره به توانمندیهای گسترده شرکت ستکو اظهار داشت: با توجه به این که شرکت ستکو مدیریت آپشن را در محصولات سایپا بر عهده دارد، باید با عزم جدی و انجام برنامههای مدون از بازار بزرگ این حوزه نیز استفاده کنیم.
وی حضور در بازار آپشن را یکی از راههای توسعه کسب و کار نمایندگیها برشمرد و گفت: ما به هیچ عنوان به دنبال تصدیگری نیستیم بلکه وظیفه ی ما نظارت و برنامهریزی است.
گرمان درباره تأمین قطعات و بازاریابی نیز گفت: فرآیند اجرایی، عملیاتی و نظارتی تأمین قطعات و بازاریابی به انجمنهای صنفی واگذار شده و همچنین عملیات امداد نیز تا پایان سال به انجمنهای صنفی استانی و نمایندگیهای مجاز فروش و خدمات پس از فروش در سرتاسر استانها واگذار خواهد شد. انجمنهای صنفی در نظارت بر عملیات امداد نیز عملکرد موفقی داشتند و از سال آینده کل عملیات نظارت بر امداد به انجمنهای صنفی واگذار میشود.
گرمان افزود: به منظور جلب رضایت نمایندگیها فروش سبدی قطعات را متوقف خواهیم کرد.
وی مشارکت انجمنهای صنفی در بخش حمل و نقل خودروهای سایپا را خواستار شد و گفت: مشارکت انجمنهای صنفی در این بخش میتواند در زمینه توسعه کسب و کار نمایندگیها مفید و موثر واقع شود.
گرمان همچنین از پرداخت افزایش اجرت نمایندگیها از ابتدای فروردین امسال خبر داد و گفت: سهامدار شدن نمایندگیها در رایان سایپا میتواند سود حاصل از سرمایهگذاری آن ها را افزایش دهد و ما منتظر استقبال نمایندگیها و انجمنهای صنفی از این اقدام هستیم.
مدیرعامل سایپا یدک ادامه داد: در مقوله کسب و کارهای جدید، طرح خرید و فروش خودروهای دست دوم را در برنامههای خود قرار دادهایم تا خودروی دست دوم بازسازی شده با گارانتی و بسته خدمت فروخته شود و این کار به مرور در کل شبکه  اجرایی خواهد شد.
وی افزود: به منظور تشویق نمایندگان، تعدادی از نمایندگان را به عنوان نماینده ی نارنجی انتخاب خواهیم کرد به طوری که کلیم آن ها تا زمانی که فعالیت هایشان درست انجام شود، بررسی نخواهد شد و البته وظیفه ی نظارت را نیز به انجمنهای صنفی واگذار خواهیم کرد. این اقدام نشان دهنده اعتماد ما به نمایندگان نارنجی است.
گرمان همچنین از راهاندازی فاز اول CRM گروه سایپا در روزهای آینده خبر داد و گفت: در این طرح، مشتری به نوعی ناظر بر فعالیت ها و خدمات ما خواهد شد.
وی افزود: به منظور تمرکز در رسیدگی به امور مربوط به نمایندگان، به زودی نمایندگان فروش سایپا نیز در دفاتر منطقهای مستقر خواهند شد و به این ترتیب کلیه امور نمایندگان به طور متمرکز در دفاتر منطقهای رسیدگی خواهد شد.
معاون فروش و بازاریابی سایپا در بخش دیگری از سخنانش به کسب رتبه اول فروش برای هفتمین بار در کشور توسط گروه خودروسازی سایپا اشاره کرد و گفت: این موفقیت مرهون تلاش، زحمات و دلسوزیهای همکاران ما در شبکه نمایندگیها و گروه خودروسازی سایپا است.
مدیرعامل سایپا یدک و معاون فروش و بازاریابی سایپا تصریح کرد: سایپا با اطمینان به همت بلند نمایندگیهای مجاز فروش و خدمات پس از فروش سایپا از تحریمها سربلند بیرون خواهد آمد و کارکنان و مدیران، تمام تلاش و تعهد خود را به کار گرفتهاند تا از نمایندگیهای مجاز سایپا حمایت کنند.
وی گفت: ما مرد شرایط سخت و دشوار هستیم و سالهای دفاع مقدس را پشت سر گذاشتیم و تحریمهای دشوارتر را نیز تحمل کردیم و مطمئن هستم که با همکاری، شرایط کنونی را هم پشت سر خواهیم گذاشت. ما تمام تلاشمان را به کار خواهیم برد تا مشکلات موجود را تا حد ممکن رفع کنیم.
 رئیس انجمن خودروسازان:
بهترین تبلیغ برای سایپا، خدمات پس از فروش مناسب است
  احمد نعمت بخش در همایش بینالمللی نمایندگیهای مجاز گروه خودروسازی سایپا با تشریح وضعیت موجود صنعت خودرو در کشور و ارزش افزایی فعالیتهای انجام شده، گفت: در شرایط حساس اقتصادی فعلی، از صنعت خودروسازی به عنوان موتور صنعت کشور باید حمایت بیشتری شود.
وی با اشاره به برخی مشکلات پیش روی خودروسازان داخلی، اظهار داشت: برخی نهادها نباید در امور تولیدی شرکتها دخالت کنند و باید مؤسسه استاندارد مبنا قرار گیرد، همچنین سیستم بانکی نباید از وظیفه ی خود در زمینه ی بازار پولی مورد نیاز در این صنعت سرباز بزند.
   رئیس انجمن خودروسازان، فعالیتها و ارتباط مدیرعامل سایپا با زنجیره تأمین و خدمات پس از فروش را قابل قدردانی دانست و گفت: برنامههای اجرا شده در سایپا و برنامههای آتی ارائه شده سبب توسعه ی مناسب امور و فعالیتهای این شرکت شده است.
وی همچنین با اشاره به بروز برخی مشکلات در زمینه ی نقل و انتقال ارز، از ارائه تسهیلات بسیار کم به خودروسازان انتقاد کرد و گفت: اضافه بر این مشکلات، لیزینگها نیز در کشور ما دچار محدودیت هستند به طوری که خودروسازان وظیفه ی لیزینگها را بر عهده گرفتهاند و ایران خودرو و سایپا در سال گذشته 3 هزار و 700 میلیارد تومان برای لیزینگها هزینه کردهاند.
نعمت بخش با اشاره به رتبه ی سیزدهم ایران در صنعت خودروسازی دنیا، گفت: صنعت خودرو در بخش صنعت کشور همیشه پیشتاز بوده است و به دلیل سودآور بودن باید بیشتر به آن توجه کرد.
رئیس انجمن خودروسازان ادامه داد: قیمت گذاری در صنعت خودرو متفاوت با سایر صنایع است و متاسفانه ما نمیتوانیم خود قیمت خودرو را تعیین کنیم و باید برای افزایش قیمت، راه بوروکراسی سازمان حمایت از مصرف کننده را طی کنیم و این در حالی است که سود خودروسازان به حداقل رسیده و این مساله به قطعهسازان نیز سرایت میکند.
وی با بیان این موضوع که سهم تیراژ خودرو در سایپا در سال 90 بیشتر از ایران خودرو بوده است، از ادغام خدمات پس از فروش خودروهای سواری به عنوان یکی از اقدامات مفید گروه سایپا در زمینه ی ارائه خدمات نام برد.
      رئیس انجمن خودروسازان با تاکید بر ضرورت سرمایهگذاری داخلی در راستای توسعه و نوسازی صنعت خودروسازی در کشور، گفت: سایپا باید با تولیدات باکیفیت، و نمایندگیها نیز با سرویس دهی خوب باید در جهت افزایش رضایت مشتریان حرکت کنند زیرا در صنعت خودرو کیفیت و خدمات پس از فروش، حرف اول را میزنند. در حقیقت، بهترین تبلیغ برای سایپا، خدمات پس از فروش مناسب است.
خواسته شبکه نمایندگی های سایپا از مدیران ارشد گروه:
تفویض اختیار بیشتر به انجمن های صنفی و حضور فعال در اجرای تصمیمات
در سومین همایش بینالمللی نمایندگی های گروه سایپا، مدیران نمایندگیها، خواستههای خود را با مدیران ارشد سایپا و سایپا یدک در میان گذاشتند.
نوری، مدیر نمایندگی شرکت کجور اهواز خواستههای نمایندگیها را در جهت توسعه و رشد سایپا قلمداد کرد و گفت: ما خود را عضوی از خانواده بزرگ سایپا میدانیم زیرا تابلوی سایپا نماد اعتبار نمایندگی است و ما  برای بقا و ادامه ی فعالیت، نیازمند حمایتهای بیشتر هستیم.
وی که از طرف سایر نمایندگیها سخن میگفت، افزود: نمایندگیها نسبت به کارکنان خود احساس مسوولیت میکنند و نباید بگذاریم که با ضرر و زیان روبه رو شوند. شبکه نمایندگیها خواهان اختیارات بیشتر است که در نهایت به تضمین بیشتر جهت تامین خواستهها و رفع مشکلات منجر خواهد شد.
نوری پیشنهاد کرد برای رفع مشکلات نمایندگیها کمیته ی مورد وثوق مدیران ارشد سایپا با اختیار کامل تشکیل شود.
وی همچنین قطع فروش سبدی قطعات را خواستار شد و ادامه داد: پیشنهاد ما این است که برای اصلاح این روند، برخی قطعات به صورت امانی در اختیار نماینده قرار گیرد.
وی با بیان این موضوع که حوزه امداد برای شبکه توجیه اقتصادی نداشته است، بازنگری در اصل فعالیت و نحوه ی خدمات دهی را خواستار شد و گفت: اگر قرار است فعالیتها به نمایندگیها واگذار شوند باید در این زمینه، طرح توجیهی تهیه شود به طوری که همه موارد روشن و قابل محاسبه باشد.
مدیر نمایندگی کجور اهواز ادامه داد: پیشنهاد میشود همان طور که نمایندگیها در تصمیمگیریها حضور دارند، در فرآیند اجرا نیز از نمایندگان استفاده شود. علاوه بر این سیاستهای تشویقی برای نمایندگان تدوین شود و تفویض اختیار در حوزههای گارانتی و وارانتی به نمایندگیها انجام شود.
نایب رییس انجمن صنفی قطعه سازان:
صنعت خودرو نیازمند توجه ویژه مسوولان است
   نایب رئیس انجمن صنفی قطعهسازان با اشاره به نامگذاری امسال به نام حمایت از کار و تولید ملی، اظهار داشت: صنعت خودرو و قطعهسازی، صنعتی استراتژیک است و نیازمند توجه ویژه مسوولان میباشد.
رضایی در سومین همایش بینالمللی نمایندگیهای مجاز سایپا، با بیان این مطلب افزود: انجمن قطعهسازان 700 عضو دارد که با کمک خودروسازان و استفاده از توان داخلی، چیزی کمتر از رقبای خارجی ندارد.
وی ادامه داد: در جلسات مختلف با معاون اول رییس جمهور، ایشان قول حمایت و پشتیبانی از صنعت قطعه سازی را داده اند که جای بسی امیدواری است.
نایب رییس انجمن صنفی قطعهسازان با اشاره به مطالبات از خودروسازان، گفت: امروز خودروسازی از جایگاه خوبی در کشور برخوردار است اما وضعیت قطعهسازان خوب نیست و امیدواریم از حمایت های دستگاه ها بیشتر برخوردار شود.
رضایی تاکید کرد: ما حداکثر تلاش خود را برای اعتلای صنعت خودرو به کار میبریم و همه باید با هم مشکلات را تحمل کنیم. تنها راه عبور از این مقطع، اتحاد، همدلی و استواری است و باید از اکنون به فکر آینده باشیم.
مدیر امور نمایندگیها و مناطق سایپا یدک
 تشریح مدل ارزیابی جامع نمایندگی ها
در سومین همایش بینالمللی نمایندگیهای مجاز گروه سایپا، مدل ارزیابی جامع نمایندگیهای فروش و خدمات پس از فروش توسط مدیر امور نمایندگیهای سایپا یدک تشریح شد.
عباس ربانی با بیان این موضوع که امسال برای اولین بار این مدل، کاملا جامع شده و تمام شاخصهای عملکردی نمایندگیها در این مدل گنجانده شده است، گفت: نمایندگانی برتر شناخته میشوند که در تمام حوزهها رتبه ی برتر را به دست بیاورند.
   وی با تاکید بر نقش بازار قطعات یدکی در مدل ارزیابی جامع نمایندگیها، گفت: تا سال 95 برای کسب سهم بازار 50 درصدی اگر 600 میلیارد تومان فروش قطعه داشته باشیم در حدود 90 میلیارد تومان سود فروش قطعات برای شبکه به دست خواهد آمد که میتواند بیشتر از کمیسیون فروش خودرو باشد.
مدیر امور نمایندگیها و مناطق ادامه داد: در این مدل برای نمایندگانی که بیشتر از 16 خودرو در روز، پذیرش داشته باشند امتیاز تشویقی در نظر گرفته شده است. علاوه بر این، نمایندگیهایی که در زمینه ی فروش کارت نارنجی، فعالیت چشمگیر داشته باشند امتیاز تشویقی خواهند گرفت.
ربانی گفت: در مدل جدید، توسعه ی کسب و کار به عنوان مهم ترین موضوع شبکه، مد نظر قرار گرفته است و حدود 50 درصد امتیاز به توسعه کسب و کار تعلق دارد.
وی افزود: از دید ما نماینده ی برتر کسی است که در دو حوزه رضایت مشتری و کسب و کارهای جدید، بیشترین امتیاز را داشته باشد.
در ادامه، ورزنده نماینده ی شبکه در حوزه کسب و کار و خدمات نوین در سخنان کوتاهی گفت: ما اعتقاد راسخ داریم که مدیرعامل سایپا حامی و پشتیبان شبکه است و نمایندگی ها نیز از جان و دل برای سایپا مایه می گذارند. وی حضور پررنگ تر نمایندگان در تعاونیها و انجمنهای صنفی را خواستار شد و گفت: ورود به حوزه حمل و نقل یکی از کسب و کارهای سودآور برای نمایندگان و شبکه نمایندگیها است.

   
  
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
بسم الله الرحمن الرحیم من سيد خليل مرتضوي مترجم زبان انگليسي به مسايل ورزشي اجتماعي سولاكاني ايراني جهاني -عمومي علاقه مندم. "پێشه‏کی...!" سڵاوو رێزم هه‏یه بۆ هه‏مو لایه‏ك.له م وێبلاگه‏م سه‏باره‏ت به هه‏مو شتێک ئه‏نووسم.هیوادارم ببێته جێی شانازی بۆ هه مو مان!! I am khalil mortazavi,and interested in sport,social,soolakanian, iranian,and briefly all of the world.mobile
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • سولاکان

     

    سولاکان - منزل پدری 21/1/1394 -سیدخلیل مرتضوی

    KR8yk

    آمار سایت
  • کل مطالب : 2744
  • کل نظرات : 59
  • افراد آنلاین : 11
  • تعداد اعضا : 51
  • آی پی امروز : 85
  • آی پی دیروز : 69
  • بازدید امروز : 105
  • باردید دیروز : 90
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 105
  • بازدید ماه : 3,029
  • بازدید سال : 92,418
  • بازدید کلی : 1,026,289
  • با یک کلیک بر روی لینک زیر 5 هزار تومان هدیه بگیرید!