loading...
سولاکان
سولاکان -ابوالمومن

YFBVo

سیدخلیل مرتضوی بازدید : 200 شنبه 03 تیر 1391 نظرات (0)

يواخيم لو: آلمان بهترين تيم يورو نيست


سرمربي تيم ملي فوتبال آلمان گفت: قبول ندارم که در شرايط فعلي ما بهترين تيم جام ملت‌هاي 2012 اروپا هستيم.


به گزارش فارس، يواخيم لو که تيمش بامداد امروز(يکشنبه) با کسب پيروزي 4 بر 2 مقابل يونان، به مرحله نيمه نهايي يورو 2012 صعود کرد، اظهار داشت: مقابل يونان نمايش خيره‌کننده‌اي داشتيم. به عنوان مسئول فني تيم از اين برد خيلي خوشحالم. به راستي سزاوار کسب اين نتيجه بوديم. بخصوص که از ابتدا لياقت مطلق خود را براي کسب برد نشان داديم. در جريان بازي بارها صاحب موقعيت صددرصد گل شديم. مقابل يونان که دفاعي مستحکم داشت، بعد از دريافت گل تساوي،‌به خوبي جريان بازي را مديريت کرديم که همين باعث تداوم بازي عالي ما تا پايان مسابقه شد. ضمن آنکه به ندرت توپ ها را از دست داديم و کمتر نيز اشتباه کرديم.



وي که در جمع خبرنگاران سخن مي گفت، در مورد سامي خديرا که توانست گل دوم ژرمن‌ها را به ثمر رساند، افزود: سامي خيلي خوب بود و با انرژي بازي کرد. در سال جاري هم او خيلي خوب بازي کرده است. در بازي با يونان به خصوص در جلو و درون محوطه حريف عملکرد خيلي مطلوبي داشت. ضمن آنکه در کارهاي تدافعي نيز به تيم بسيار کمک کرد.



مربي 52 ساله همچنين نظرش را در مورد مسعود اوزيل که در جدال با يونان دو پاس گل داد و به عنوان بازيکن برتر ميدان برگزيده شد، اين‌چنين بيان کرد: به نظرم مسعود با شايستگي فراوان به عنوان مرد برتر ميدان برگزيده شد. من قبل از بازي هم همين انتظار را از او داشتم. او در کل در جريان بازي بود و کنترل امور را خيلي خوب در دست داشت.ضمن آنکه ارتباط خيلي خوبي ميان دفاع و حمله ايجاد کرد.



يواخيم لو سپس افزود: ما مقابل يوناني بازي کرديم که انگيزه فراواني براي رويارويي با ما داشت. آنها صاحب نفراتي بودند که خيلي خوب در زمين تلاش کردند، بسيار دويدند و با سرعت از دفاع به حمله مي رفتند. در مقابل ما نيز خيلي خوب بازي کرديم و توانستيم پا به پاي آنها حرکت کنيم و با انرژي و هوشيارانه برنامه هاي خود را در زمين اجرا کنيم.



مسئول فني ژرمن‌ها در بخشي از اين کنفرانس نظرش را در مورد رويارويي با انگليس يا ايتاليا در مرحله نيمه نهاي نيز گفت. او اظهار داشت: انگليس با مربيگري روي هاجسون، خيلي از تيم جام جهاني 2010 بهتر است. ايتاليا هم در کار دفاعي با سازماندهي بالا کار مي کند و روي ضد حملات تيمي بسيار خطرناک نشان مي دهد. ما مقابل هر يک از اين دو حريف قرار گيريم، مشخص است که کاري دشوار را پيش رو خواهيم داشت.



وي در پاسخ به اين سئوال که آيا آلمان در مرحله نيمه نهايي يورو 2012 بهترين تيم جام است، اظهار داشت: قبول ندارم که بهترين تيم اين مرحله هستيم. تمام تيم‌هاي که در اين مرحله هستند، بسيار قوي عمل مي کنند. در اين مرحله کوچک‌ترين اشتباهي مقابل تيم‌هاي مثل اسپانيا،‌پرتغال، انگليس يا ايتاليا تاوان سنگيني براي ما در برخواهد داشت.



در بخش ديگري از اين نشست مطبوعاتي وي علت ايجاد 4 تغيير در ترکيب تيمش نيز اظهار داشت: يونان تيمي برخلاف پرتغال و دانمارک و حتي هلند بود. يوناني ها حريفي غيرقابل پيش بيني بودند. احساس کردم نياز است تغييراتي در ترکيب تيم ايجاد شود تا نفرات ديگر نيز بتوانند به تيم ملي کمک کنند.



در آخرين بخش اين کنفرانس خبرنگاري انگليسي از وي پرسيد آيا مربي موفق ژرمن‌ها فکر نمي کند صعود اين تيم باعث شود انگليس براي رسيدن به آلمان و گرفتن انتقام باخت 2 سال قبل با انگيزه بيشتري در بازي با ايتاليا شرکت کند که «لو»‌پاسخ داد: همه تيم‌هاي که به مرحله يک چهارم نهايي يورو آمده اند، بسيار با انگيزه است. در سال 2010 ديديم که ايتاليايي ها چه انگيزه اي داشتند. اکنون نيز با انگيزه هستند ضمن آنکه ما در کنار انگليس نيز انگيزه و ميل زيادي به بازي و کسب برد داريم. به اعتقاد من از زماني که روي هاجسون به تيم انگليس به عنوان مربي آمد، آنها از سازماندهي زيادي برخوردار شده اند و برخلاف جام جهاني آفريقاي‌جنوبي تيم‌تر شده اند. آنها با مربيگري هاجسون در ضدحملات کشنده عمل مي کنند و براي هر حريفي ازجمله آلمان خطرناک هستند.

امانتداري و اخلاق

استفاده از اين خبر فقط با ذكر منبع

"مترجم سيدخليل مرتضوي سولاكانبوكان" مجاز است .

Source:

Khalil Mortazavi Sulakanbukan Translator

 

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
بسم الله الرحمن الرحیم من سيد خليل مرتضوي مترجم زبان انگليسي به مسايل ورزشي اجتماعي سولاكاني ايراني جهاني -عمومي علاقه مندم. "پێشه‏کی...!" سڵاوو رێزم هه‏یه بۆ هه‏مو لایه‏ك.له م وێبلاگه‏م سه‏باره‏ت به هه‏مو شتێک ئه‏نووسم.هیوادارم ببێته جێی شانازی بۆ هه مو مان!! I am khalil mortazavi,and interested in sport,social,soolakanian, iranian,and briefly all of the world.mobile
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • سولاکان

     

    سولاکان - منزل پدری 21/1/1394 -سیدخلیل مرتضوی

    KR8yk

    آمار سایت
  • کل مطالب : 2744
  • کل نظرات : 59
  • افراد آنلاین : 46
  • تعداد اعضا : 51
  • آی پی امروز : 398
  • آی پی دیروز : 101
  • بازدید امروز : 807
  • باردید دیروز : 335
  • گوگل امروز : 6
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 2,403
  • بازدید ماه : 2,403
  • بازدید سال : 91,792
  • بازدید کلی : 1,025,663
  • با یک کلیک بر روی لینک زیر 5 هزار تومان هدیه بگیرید!